Gjest Ut på tur Skrevet 15. mai 2007 #1 Skrevet 15. mai 2007 Jeg er "litt" distre om dagen...burde kanskje ikke kjøre bil for jeg kjørte tom for bensin.. (hi hi en gang må jo være den første) Ja ja, er vel noe vi alle skal oppleve Men jeg er forundret over hvordan andre i trafikken reagerer. Bilen min ble stående "litt" klønete til. Men min gravide mage og bekkenløsning er ikke helt bygget for å dytte biler alene..Hadde glemt mobilen i dag så jeg fikk ikke ringt etter hjelp. Jeg klarer meg sjøl jeg. Men det undrer meg at andre trafikanter bare tuter og rister på hue for å singnalisere " hvor dum kan man være som parkerer der" og så kjører videre når de ser en gravid kvinne stå ved en bil med nødblink og varseltrekant. INGEN spurte om jeg trengte hjelp. Så da måtte jeg jo bare la bilen "litt" klønete til da jeg gikk til nærmeste bensinstasjon. Ja, ja blei en morsom historie av dette så jeg har noe å fortelle på jobb i morgen. Og så fikk jeg en trimmetur jeg ikke hadde planlagt
Sommerfuglmage Skrevet 15. mai 2007 #2 Skrevet 15. mai 2007 Så flott at du klarer å ta en slik dag med godt humør. Alle kan vel gjøre den feilen! Jeg hadde sikkert blitt veldig stressa og lei meg!
Gjest Ut på tur Skrevet 15. mai 2007 #3 Skrevet 15. mai 2007 Først blei jeg skikkelig stressa... men så kunne jeg ikke annet enn å le heller. Og så har vi fint vær i dag og jeg fikk meg en spasertur forbi alle epletrærne som blomstrer
tullemor_til_snart_4 Skrevet 15. mai 2007 #4 Skrevet 15. mai 2007 jeg kjørte og bilen tom for bensin (første og forhåpentligvis siste gang) da jeg var gravid sist... He,he;) "Godt" jeg ikke er alene;p
Gjest Ut på tur Skrevet 15. mai 2007 #5 Skrevet 15. mai 2007 Var det noen som stoppa og spurte om du ville ha hjelp den gangen da ?
Yarn Skrevet 16. mai 2007 #6 Skrevet 16. mai 2007 Hehe, det er visst ikke så uvanlig dette:) Heldigvis har jeg en bil som "sier i fra" når det begynner å bli tomt, men fikk litt panikk på motorveien når jeg visste det var et stykke til nærmeste bensinstasjon og mobilen var utladet.. Jeg slapp med skrekken:)
Gjest Ut på tur Skrevet 16. mai 2007 #7 Skrevet 16. mai 2007 Bilen min sier ingenting... blinker ikke med lyset en gang ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå