mamms'n Skrevet 15. mai 2007 #1 Skrevet 15. mai 2007 Flere som skal ha dåp 17.mai? Det skal vi til lille Jonas å når er alt klart:) Vi kommer vertfall ikke til å glemme dåpsdagen da=) Første barnebarnet på begge sidene...så ingen andre barn som skal i dåpen.Så da fant vi ut at 17.mai passet bra etter å ha forhørt oss i den travelt opptatte familien vår;)Var vanskelig å finne en annen dato som passet for alle før til høsten...å skulle dåpskjolen passe måtte vi ha den nå=)(jonas vokser utrolig fort...gla i mat;) Jeg kommer fra en kokkefamilie...så maten skal vi lage selv.Blir koldtbord....å kjempe koselig å planlegge å lage maten selv=) Gleder meg,men er spent også!
Gjest mammaen til Odin og Tiril Skrevet 15. mai 2007 #2 Skrevet 15. mai 2007 Åååå=) det kommer nok til å bli så bra:)gleder me på deres vegne..er så koslig med dåp. Og på en slik dato,glemmer man ihvertfall ikke dåpsdatoen. Går nok superbra med maten,jeg skal lage hele koldtbordet selv..til 30gjester pluss kakene,men syns det er så kos å dille å dalle på kjøkkenet så det går nok bra hehe.. Min andre dåp dette her,og det er like spes denne gangen. Er litt mer forberedt bare;) Lykke til på den store dagen,blir nok så koselig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå