Anonym bruker Skrevet 15. mai 2007 #1 Skrevet 15. mai 2007 Hva syntes dere om I dont wanna miss a thing med Aerosmith? Har tenkt litt på å ha den i kirken, en venninne skal synge den. Og, hva heter den nettsiden der det er musikere/band fra hele norge registrert? Må finne noen til å spille for oss på festen snart..
♥Snulder Skrevet 16. mai 2007 #3 Skrevet 16. mai 2007 Jeg synes den sangen er kjempeflott! Det er de gode gamle "heavy-bandene" som har de flotteste balladene;=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå