Gå til innhold

ang. facebook, sliter med å komme inn på marsklubb sida... hjelp


Prinsessa&pøbelr@kkeren

Anbefalte innlegg

jeg joina Norway for å kunne være på marsklubb 2007 dib og bim, men gikk ut,pga at jeg synes det var så teit at ikke alle vennene mine vistes på profilen, har gått inn og ut to ganger av norway,og får nå opp at jeg ikke kan joine norway igjen før om 60 dager... men jeg finner jo marsklubb siden på mini feeden på profilen min (går jo ikke ann å søke opp siden, siden jeg ikke er på Norway)men jeg kan ikke skrive innlegg eller legge til bilder,arg...noen som vet om jeg kommer inn på siden og kan bruke den????? Hvorfor må en være på Norway,går ikke det ann å forandre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du finner klubben, kan du ikke da melde deg inn? Jeg er nybegynner på facebook, så jeg kan nok ikke hjelpe noe mer... Får håpe du snart får det til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner desverre ikke hvorfor det er så vansklig for deg. Når jeg søker i søker feltet oøverst til venster på "mars" dukker gruppa vår opp først. Lagt inn link til den under, er du blitt medlem? Finner du deg selv i medlemslista på siden? Jeg kan godt sende deg en invitasjon til gruppa, hvis du tror det vil hjelpe...?

 

http://www.facebook.com/group.php?gid=2723515272

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer inn på siden,når jeg har linken,men siden jeg ikke er i Norway network nå, så får jeg ikke skrevet eller lagt inn bilder, der jeg skulle ha trykket for å gjøre det er tatt bort, Når jeg var i Norwaynetwork så joina jeg,så jeg er medlem og har skrevet og lagt inn bilder, mne nå får jeg jo ikke kom inn på norway før om ca 60 dager,og da får jeg jo tydeligvis ikke skrevet eller lagt inn bilder, så jeg må vell bare være tålmodig og vente såååååå lenge da, jeg kommer tilbake til dere på facebook altså :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...