Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har skikkelig vondt bak i ryggen og nederst i magen!!! det gjør skikkelig vondt!

har ikke lyst til å ringe føden og mase for det trenger jo ikke være noe så må nesten høre med dere først jenter. :)

har vært og svømt i dag kanskje det ikke var no bra. er 32+4..

takk for alle svar!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! jeg tror jeg hadde ringt føden, hvis det ikke gir seg snart. Bare for å være på den sikre siden. Bedre å ringe en gang for mye enn for lite! kos fra lin!

Skrevet

hehe. jeg sitter å øver inn hva jeg skal si nå, for jeg synes det er så dumt hvis det ikke er noe eller hvis det gir seg med en gang jeg har snakka med dem. :) men har vært sånn i ca en og en halv time så tror jeg skal tørre meg til å ringe nå. :s

tusen takk for at du svarte det for da tørr jeg enda litt til. :)

Skrevet

Fint å være til hjelp, de er veldig behjelpelige på føden, og får garantert mange spørsmål, til alle døgnets tider. Lykke til da!!

Skrevet

Det kan muligens være bekkenløsning. Om smerten sitter i korsryggen og nederst i symfysen, er sansynligheten stor.

Kroppen din gjør seg muligens bare klar for fødsel.

Lykke til

Skrevet

Hei på deg. Kjenner til å føle meg masete. Pleier alltid å ende opp med å ringe min mor og spørre hva hun synes (Min mann mener også at min mor er den beste å spørre når det kommer til helse...). Så svarer hun alltid at jeg skal ringe til føden, og så gjør jeg det. Og så føler jeg meg masete, men det hjelper så vannvittig å vite at alt er bra med babyen! Det er lov å være litt masete når man er gravid. Man har jo ikke så mangen andre muligheter enn å snakke med føden for å finne ut hvordan det går med babyen.

Tror for øvrig ikke svømmingen kan ha vert skadelig. Og at det sikkert går over. Men en telefonsamtale med jordmor er som regel betryggende likevel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...