Anonym bruker Skrevet 15. mai 2007 #1 Skrevet 15. mai 2007 Er ofte her inne, og velger derfor og ikke signere med nick denne gang!! Hadde eggløsning på onsdag/torsdag(kjenner dette veldig godt). Hadde sex fredagskvelden, og igår og idag har jeg vært "rar" i underlivet. Føler meg litt oppfylt og igår var det noe som minnet om litt svake menssmerter. Husker jo ikke tilbake 1 år da jeg var gravid om jeg kjente noe lignende da, men kan det høres ut som om det faktisk var ett egg som festet seg?? Ups, ikke helt planlagt dette da...
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2007 #3 Skrevet 15. mai 2007 Slapp av, jeg tror ikke du er gravid. Merkelig hvis du skulle ha kjent så... Og er du gravid så gled deg, to tette er bare gøy spør du meg!
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2007 #4 Skrevet 15. mai 2007 Vær glad om du får et barn til så lett du...vi måtte gjennom 3 prøverør +++ før gullet kom :-)
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2007 #5 Skrevet 15. mai 2007 joda, er jeg gravid, så er den lille selvfølgelig hjertlig velkommen !! Men bare ikke helt planlagt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå