ღTyrkiskPepperღ Skrevet 15. mai 2007 #1 Skrevet 15. mai 2007 Er det noen som har noen råd som kan hjelp mot halsbrann og sure oppstøt? Holder på å bli gal her, halsen brenner som bare det
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2007 #2 Skrevet 15. mai 2007 Det har vært flere her inne som har anbefalt "love hearts" (snop som fås over alt) Jeg trodde ingen ting på dette før jeg prøvde -det funker!!
Marolla Skrevet 15. mai 2007 #4 Skrevet 15. mai 2007 Ligg unna tomatprodukter Sov på venstre side Hos noen hjelper Love hearts Noen drikker skummetmelk. (Fetere melk gjør ting gjerne verre i ettertid) Jeg selv bruker titralac en gang iblant. Det kan kjøpes reseptfritt på apoteket Drikk vann
natemor til 2 Skrevet 15. mai 2007 #5 Skrevet 15. mai 2007 En t-skje med havre gryn Mandler Melk Gaviscon(smaker ekkelt) Men viktigst av alt,.. UNNGÅ sterkt krydret mat eller mat/ drikke med mye syre i...
KineC Skrevet 15. mai 2007 #7 Skrevet 15. mai 2007 Jeg tygger gaviscon som om det var sukkertøy.... kan det være bra tro??? Ellers så har jeg tatt andre halsbrann produkter.. vet ikke om det er bra eller ikke... de på apoteket mente det ikke hadde noen betydning. Ellers hjelper agurk.... å melk.. (evnt. milkshake)
77modell Skrevet 15. mai 2007 #8 Skrevet 15. mai 2007 titralac skal ikke brukes av gravide fikk jeg beskjed om på apoteket! Jeg har klart meg ganske bra med nyco og loveharts Men har brukt noen tyggetbl (ikke gaviscon) men noe lignende, ikke spes godt det heller, men det hjelper ivertfall.
Marolla Skrevet 15. mai 2007 #9 Skrevet 15. mai 2007 Har fått beskjed av legen at det er ok å bruke titralac. Fra felleskatalogen: Graviditet/Amming: Overgang i placenta: Preparatet absorberes i liten grad. Risiko ved bruk ved graviditet er liten og preparatet kan brukes i anbefalte doser under svangerskap. Overgang i morsmelk: Preparatet kan brukes ved amming.
77modell Skrevet 15. mai 2007 #10 Skrevet 15. mai 2007 Hm jaja kjekt å vite om nycoen ikke virker mer:) Rart de sier noe sånt på apoteket når det ikke stemmer. Har vel treft på ei "jeg vet alt kjerring" jeg da.............
1 gutt og 2 jenter:) Skrevet 16. mai 2007 #11 Skrevet 16. mai 2007 Kjøp LINK på apoteket,det virker bra:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå