Gå til innhold

Ubehaglig natt...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Våknet kl 3.30 og måtte seff på do:) Da jeg gikk å la meg synest jeg at magen var så "slapp" på en måte,fikk litt panikk og tenke jeg skulle prøve å se om jeg fikk litt spark,men ingenting skjedde...Måtte ringe å vekke min mor(mannen er på sjøen)hun kom(bor ikke så langt unna) og mente jeg skulle ringe føden for å høre hva de sa,jeg ringte og fikk snakket med en jordmor,og hun mente jeg skulle drikke søt saft,veldig søt..Det har ikke jeg i hus,så da ringte vi til mine besteforeldre for å få saft:) Jeg kjente fremdeles ingen tegn til liv og magen var fremdeles"slapp" Min mor dro for å hente saften og rett før hun kom inn døra så kjente jeg endelig tegn til liv,og da var det gått 1 time...Det var en ekkel opplevelse,takk og lov for en fin familie jeg har som stiller opp og gjør det de kan for at vi skal ha det bra:) Heldigvis har det vært mye liv i dag,også skal jeg til jordmor i morgen tidlig:)

Måtte bare få det ut:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff, sånt er ikke noe hyggelig!

En skal jo kjenne liv i løpet av tjue minutter, sier de. så skjønner at du ble skremt!

 

Godt du fikk liv i baby til slutt da, h*n sov vel bare veldig godt, antagelig.. og bra du har familie som støtter opp!

 

 

Skrevet

Uff, det hørtes skikkelig ekkelt ut!!!!! Jeg har hatt noen sånne små panikk"anfall" der det er lenge siden jeg har kjent liv........fryktelig ekkelt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...