Joikaboll@ Skrevet 15. mai 2007 #1 Skrevet 15. mai 2007 Hvite duker, hvite servietter, hvite blomster, hvite lys i glass lysestaker, og glass perler strødd utover, samt hvite telys i glass staker, hvitt servise.... Stilfult eller kjedelig?
Dronningen! Skrevet 15. mai 2007 #2 Skrevet 15. mai 2007 Stilfullt,men du bør ha noe som brekker alt det hvite.... Hva med helt grønne oppsatser? Knæsj rosa gerbera i en høy enkel vase? Fargede flytelys i store boller?
Joikaboll@ Skrevet 15. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. mai 2007 Det blir masse grønt, vi skal ha calla, ikke de minste, disse skal flettes sammen over hele bordet, slik at det ser ut som om det er en blomsterdekorasjon. Skal også bruke noe grønt gress. Dekorasjonen blir laget med mye luft, slik at den ikke blir liggende flatt på bordet. Bordene er så smale så det er ikke plass til all verden. Men håper det blir fint.
Dronningen! Skrevet 15. mai 2007 #4 Skrevet 15. mai 2007 Det hørtes veldig fint ut.Skal du ha egen vase til brudebuketten din også? For da vil jo den også være en dekorasjon i seg selv .... Husk å ta bilder som vi kan smugkikke på.Når skal du i ilden? Hilsen M1g:o)
Joikaboll@ Skrevet 15. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. mai 2007 Brudebuketten setter jeg i en vase på gavebordet. Klart det skal bli bilder, men det blir leeeenge til da, skjer ikke før 8. september )
Dronningen! Skrevet 15. mai 2007 #6 Skrevet 15. mai 2007 Det er jo ikke så lenge til.... Nyt tiden som ugift- det nye livet starter snart!!!
Joikaboll@ Skrevet 15. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 15. mai 2007 Går raskt fremover nå ja Nyter hver dag jeg
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2007 #8 Skrevet 16. mai 2007 hvis du bryter med litt grønt, som du sier, så høres veldig lekkert og stilfullt ut!
sussa4 Skrevet 16. mai 2007 #9 Skrevet 16. mai 2007 Vi skal ha det i samme stil og jeg tror det blir flott Stilfullt, ikke kjedelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå