Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

andre enn meg som opplever det..

å ikke sovne helt på natta, men rykke til,

som om du har hatt mareritt eller noe er fryktelig ubehagelig?

 

Hadde en sånn natt i natt. og nå er jeg så sliten!

Fikk jo ikke sovet noe.. måtte til slutt stå opp og gå meg en runde og våkne skikkelig før jeg kunne legge meg til å sove igjen, fordi om jeg bare snudde meg rundt fortsatte og fortsatte det..

 

håper det bare var mye inntrykk etter sv.skapskurs eller et eller annet som tulla med hodet mitt, og at jeg slipper mer nå.. vil gjerne sove i natt..

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg får det av og til, mest når eg akkurat held på å sovne. Viss det er den "panikk-refleksen" du snakkar om. Slit meir med å få sove generelt, ligg ofte vaken eit par timar midt på natta, og vaknar om morgonen som eit slakt... Det blir nok verre når babyen kjem...

Skrevet

Akt-bilda dine vart forresten KJEMPEFINE! Har jo ikkje hatt internett på superlenge, så har ikkje vore så oppdatert, men oh yeah! Veldig veldig fine bilete!!

Skrevet

takk:-D

 

ja, er vel den panikkrefleksen eller det jeg snakker om. utrolig ekkelt!

 

Våkner mye om morran jeg og. er ikke så lett å snu seg, og får masse kynnere hele tida...

men prøver å utnytte at jeg våkner tidlig til heller å stå opp i otta jeg... i går stod jeg opp halv fem om morran og begynte å jobbe med hjemmeeksamen. kjempedeilig. fikk gjort mer fra halv fem til sju enn jeg hadde gjort på mange dager.. og så sov jeg heller et par timer litt senere...

 

 

Skrevet

Det blir litt for tidlig å stå opp klokka tre føler eg, men det hender jo at eg berre står opp og les litt før eg sovnar igjen når sola står opp :)

Det er heilt merkeleg at kroppen ikkje venner seg til at det er vanskeleg å snu seg rundt, eg gløymer det kvar einaste natt, og får like vondt i lysken når eg prøver snu meg rundt utan å ha knea samla, eller strekker høgre bein mot høgre (vanskelig å forklare)

Skrevet

en tenker jo ikke så mye når en snur seg i søvne.. og så våkner du av at det blir ubehagelig..

tenk så deilig det skal bli, når magen er borte? å kunne snu seg raskt i søvne! hehe

og sove på magen eller ryggen igjen! :)

 

er jo fint at vi vender oss til å våkne mange ganger om natta, men ikke noe moro at det skal være ubehagelig eller vondt!

 

 

Skrevet

har skjedd en god del ganger at jeg har sovnet på sofaen.. helt utmattet.. og våknet i skrekk.. en følelse at jeg detter ned..

 

Samboer bare rister på hode...

 

mange ganger om natten også... det er ikke noe behagelig i det hele tatt. men gnaske så vanelig...

 

Sikkert pga. en god del tanker og trøtthet... og at man ikke får sove helt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...