Gå til innhold

kan det stemme??


Anbefalte innlegg

Skrevet

At man får fryktelig vondt i tannkjøttet og tenna hvis man er gravid, især tannkjøttet???

tror jeg skal miste alle tenna i overkjeven, er dritvondt, så var det en venninne som sa, du er sikkert gravid? har jeg aldri hørt om før!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Har ikke hørt at graviditet fører til smerter i tannkjøttet, men det er jo en kjent sak at man er mer følsom og mer utsatt for infeksjoner i tannkjøttet og sensitive tenner når man er gravid. Før i tiden sa man jo at man mistet en tann for hvert barn( før fluor og tannpusse tiden) Man skal derfor være ekstra nøye med tannhygiene. Det kan hende at du reagerer sterkt eller at du har fått en infeksjon, eller rett og slett blitt super sensitiv. Prøv å bytt tannkrem til sensodyne og se om det virker.. og du, du må jo ta en test!!! Håper at du er gravid om det er det du ønsker deg :=)

Skrevet

hei.

 

forrige gang jeg var gravid hadde jeg helt utrolig vondt i tannkjøttet i begynnelsen..

og det er vist noen som får det:)

 

ja jeg stemmer å for att du tar en test:):)

Skrevet

Tusen takk for gode svar, har ikke ikm før på mandag, har klart å vente, men nå må jeg nok teste imorgen tidlig:)

Skrevet

men si åssen det går da:)

 

lykke til:):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...