Anonym bruker Skrevet 15. mai 2007 #1 Skrevet 15. mai 2007 kondom på?Må vel det?Har lyst til å prøve,for er jeg bare kåt nok,elsker jeg det sikkert..
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2007 #2 Skrevet 15. mai 2007 Har bare brukt agurk, uten kondom men vasket før bruk! Var til og med i butikken sammen med typen og valgte ut den rette. Det var et forspill bare det. Har aldri blitt kåt av å ta på en agurk før eller etter det...
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2007 #3 Skrevet 15. mai 2007 Nei, vi har ikke gjort det. Vaska det ordentlig på forhånd, og jeg var mer enn våt nok...
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2007 #4 Skrevet 23. mai 2007 Banan kan bli nor vikelig klin, hehe. Nå var jeg ikke med på det, så det var ikke så veldig vått da, så den sprakk selvsagt og ja... Ikke noe særlig. Så kondom ville jeg vel brukt på det, men ville vel heller gått for en squash, agurk eller andre harde grønnsaker.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2007 #5 Skrevet 25. mai 2007 bruker kondom på alt jeg putter inn jeg hehe, bortsett fra penisen til min kjære da! Kan virkelig anbefale maiskolber de er kjempe digg å putte inn ruglete og fine med kondom da selfølgelig!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå