Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisann.

hvordan er det med deg da? er du bedre om dagen eller er det på samme viset ennå? har tenkt på deg ser du ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for omtanken. Det er dessverre ingen endring. Er ultrakvalm. Noen dager henger jeg over do hele dagen, mens andre dager bare en gang eller to. Cluet er å ta det passe med ro, men det er jo ikke så lett...

Skrevet

uff.å ha det slik tærer ja.men det kommer jo noe ekstra verdifult ut av det til slutt da =) men snart må det vel gi seg.en dag våkner du å merker ingenting. ;o)

Skrevet

Det gleder jeg meg til! Med minstemann var jeg kvalm til 18 uker, men det var ikke så ille som nå. Håper jeg kan slippe litt fortere denne gangen.

Skrevet

håper virkelig du er over den perioden snart ja.usj...sikkert ei lita tulle,siden du er mer plaga denne gangen ;o) eller som jeg sa en gang før...det er to... =)

Skrevet

Må bare snike meg inn her også og si:

God bedring, Maud!! Håper det verste snart er over :)

Skrevet

God bedring til deg Maud!! Føler virkelig med deg, kasta opp selv i hele svangerskapet minus et par måneder (6-7 mnd). Håper det blir lettere for deg etterhvert! I perioder klarte jeg nesten bare å spise frukt som samboer måtte skrelle og skjære opp og legge pent på fat ;-))) Utenom det har jeg ingen gode råd, ingenting funka på meg så...

Krysser fingrene for at du får det bedre snart ;-)

*klem*

Skrevet

Slenger meg på denne!

GOD BEDRING!!!

Ikke noe er verre enn kvalme og oppkast - vært gjennom det i 3 svangerskap..........vet godt hvor fælt det føles....

Men, det går over - heldigvis:-)

Jeg har akkurat fått mms fra naboen - de har fått tvillinger nå i formiddag, og jeg kan tenke meg de er lykkelige over at det er over nå:-)

Skrevet

Stakkars Maud!

Håper du er sykemeldt fog år anledning til å hvile. Vet jo at det ikke er lett med andre barn i huset, men allikevel....

God bedring :o)

Skrevet

God bedring!!! Jeg synes ordentlig synd på deg!!! Var så heldig å være "bare" kvalm... verst sist gang.... Men det ble mirakuløst borte etter ca12-14 uker! Krysser fingrene for at du snart er over det verste!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...