Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heihei.

Er det noen som har begynt å se på barnevogner?

Siden det er salg litt her og der så tok jeg meg en tur innom barnas hus igår.men står da selvfølgelig mellom 2 vogner som ikker er på tilbud. Teutonia Spirit S3 og Bugaboo camelon.vet noen noe om disse 2 vognene? er Bugaboo noe særlig å bruke på vinterstid og blir det mye mer penger ekstra når man tenker på tilbehøret(som er must å ha) eller er det noe som følger fast med?

Har termin i september så jeg er jo litt usikker på om Bugaboo er noe særlig å bruke på vinteren. Men jeg falt jo veldig for designen, at den er så lett som den er og ja...den er jo veldig fin da. :)

Kan noen hjelpe meg.....

PS: spirit S3 fikk jeg en pris på ca 7600 med Sittedel og hardbag.

Bugaboo til 8500 for sittedel og bag.

Noen som vet om noe billigere?(oslo området)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg for min del synes ikke no særlig om hverken Bugaboo eller Teutonia....

Men på Bugabooen så kan du bytte kjøreretning ved et enkelt grep! Tror muligens du kan det me Teutonia også!

Bugabooen har to små hjul fremme som du kan låse og når du bytter retning så kjører du først med de som er større! Så jeg ville ikke bekymret meg for om den er god på vinterstid!

Prismessig så va de ganske dyre begge to..men tror du kan gjøre et røverkjøp hvis du kan bestille fra England! Du får ingen vogner der borte som koster så mye..."Alle" der borte har Bugaboo vogner! hehe

Har du søkt på Finn.no??

Selv har vi valgt Emmaljunga City Cerox som er ei lita og lett vogn med svinghjul fremme litt slik som Bugabooen!

Ikke lett å velge vogn...

Gutten vår på vel 3 har nå sin fjerde vogn....hehe

Lykke til! :-)

Skrevet

Heisann!

Jeg prøver å "manne meg opp" til å dra nå.. gruer meg litt egentlig for jeg aner virkelig ikke hva vi skal ha... Er litt kjedelig og velge feil også når det er såpass dyrt..

Om du har funnet noe du liker ville jeg ha ringt til Svinesund, Nordby, Charlottenberg etc og hørt om pris der før jeg hadde kjøpt her hjemme..

ELLER vente med å bestille til Foreldre & Barn messa som er 3-4 juni tror jeg på Hellerud sletta, kan få GODE messetilbud der!!!

Lykke til!!

Skrevet

du kan låse både teutonia og bugaboo. Var forresten å søkte litt på nettet. fant begge vognene til i overkant av 6000. Hvordan er det å importere fra england? da tenker jeg på toll og avgifter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...