Turid Laila Skrevet 15. mai 2007 #2 Skrevet 15. mai 2007 Hender innimellom når han sparker meg hardt i blæra. Eller skaller inni den eller hva han gjør. Om jeg ikke rekker å reagere kommer det vel en dråpe eller to. Men vil ikke si at lekkasjen er noe stort problem da...
doble Skrevet 15. mai 2007 #3 Skrevet 15. mai 2007 noen ganger når jeg hoster innmari eller nyser. går alltid med tena itilfelle det skulle komme noe;)
gadiana- 1 dag på overtid Skrevet 15. mai 2007 #4 Skrevet 15. mai 2007 hei, j har også litt urin lekasje, d er ikke alltid lett å kontrolere d, noen ganger merker j ikke d heller, men d er ikke mye, ha en fin kveld
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå