Tuppelur83 og lille Thomas Skrevet 15. mai 2007 #1 Skrevet 15. mai 2007 Er det flere babyer som skal i barnehage til høsten. Thomas skal i barnehage han blir bare 8 mnd da, og jeg lurte på hva grensa er for å få redusert barnehagepris? Gjelder det også for studentbarnehager?
Gjest Skrevet 15. mai 2007 #2 Skrevet 15. mai 2007 er ikke sikker på det med redusert pris, men som aleneforsørger som er i jobb eller studerer så får du dekt 64% av utgiftene med barnetilsynsstønaden
MammanTilTobias Skrevet 15. mai 2007 #3 Skrevet 15. mai 2007 her skal det også i barnehage til høsten - han begynner når han er 11 mnd.. får dekket 64% fra NAV - og skal søke om redusert pris pga lav inntekt. I enkelte kommuner kan du også søke om tilskudd til det resterende beløpet. Sjekk med barnehagekontoret og helse/sosialetaten der du bor.
Sabina og gjengen Skrevet 15. mai 2007 #4 Skrevet 15. mai 2007 Leo skal i familiebhg, er da 4 barn. Leo vil være 4dager fra 1 år når han starter i bhg. Hvis jeg ikek skulle komme inn på skolen likevel skal jeg ta noen fag som privatist og kun ha Leo i bhg noen dager i uka.. evt jobbe et par dager og...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå