Rødtopp75 og to små Skrevet 15. mai 2007 #1 Skrevet 15. mai 2007 Heisann! Vi skal reise bort til 17.mai. Blir lengste turen for veslejenta til nå. Helt ned til Grimstad. Regner med og håper at kjøreturen går fint. Siden vi blir borte fram til søndag, ville jeg bare ønske alle en kjempefin 17.mai. De søte små er nok litt for små til å nyte dagen med is og brus, men det betyr bare at vi store må spise enda mer Klem
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 15. mai 2007 #2 Skrevet 15. mai 2007 Takk og god 17 mai til deg og alle dere andre også :-) Vi setter kursen mot Kristiansand i morgen...første langtur for Camilla og oss...blir spennende. Kjenner jeg begynner å bli litt nervøs, men vi har kjøpt oss en boxette i tillegg til bilsetet slik at hun kan ligge deler av veien iallefall. Håper alt går bra :-) Kos dere masse 17 mai
Bellen^2 Skrevet 15. mai 2007 #3 Skrevet 15. mai 2007 Riktig god 17. mai til alle sammen! Vi skal på 17.mai frokost til et vennepar i byen, så blir det en tur til mamma og pappa for den tradisjonelle jordbærkaka:) Øivind drar på utdrikningslag på fredag og kommer ikke hjem før på søndagen, så jeg er gressenke i helgen:) Sebastian og jeg skal ha hjemme-alene-fest!
Millapril Skrevet 15. mai 2007 #4 Skrevet 15. mai 2007 Ønsker alle en god 17.mai! Første for våre småttiser! Neste år blir det litt mer action for dem, da. For oss blir det grillings hos venner, og vi står nok over tur til byen i år. Kos dere alle sammen!
Endelig ny spire i magen Skrevet 16. mai 2007 #5 Skrevet 16. mai 2007 God 17 mai jenter! Håper alle får en strålende dag, og alle de små barna våre er snille og nyter dagen. Klem fra oss
Tussi og Maja Skrevet 16. mai 2007 #6 Skrevet 16. mai 2007 God 17.mai alle sammen! Tror nok vi også dropper byen i år. Ser for meg at jeg febrilsk prøver å finne en ledig stol vi kan sette oss nedå amme mens Maja hyler av sult... Nei, blir nok Lindeberg her ja. Men vi skal jo få med oss et tog og litt action på skolen her nede. Gleder meg allerede til neste 17.mai. Litt mer aktivitet da ja:-)
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 16. mai 2007 #7 Skrevet 16. mai 2007 Hipp, hipp hurra! Her blir det lunsj med svigers. pÅ ettermiddagen blir det grillfest her hos oss. Blir ca 20 stk med stort og smått. Mathilde gleder seg til å pynte seg med kjole (eller var det mammaen....).
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 16. mai 2007 #8 Skrevet 16. mai 2007 God 17. mai! Hipp hipp hurra! Vi skal ta det rolig i år, kanskje titte litt på lokale barnetog (om det finnes) og ellers grille litt og bare være oss 3. Orker ikke så mye styr, men vesla skal pyntes i pen kjole med fin liten solhatt til. Mamma gleder seg mest til det ;-) Ha en flott dag elle sammen!
måken og vesla Skrevet 16. mai 2007 #9 Skrevet 16. mai 2007 God 17 mai til alle! Vi skal også holde oss i nærheten av heimen. Har invitert noen venner på lunsj i morgen, og i dag skal vi til noen andre venner å grille. Det blir spennende nok - første gang vi tar med Vilborg ut om kvelden.
Solstråle72 Skrevet 16. mai 2007 #10 Skrevet 16. mai 2007 God 17 mai til dere alle. Vi får besøk av min familie fra Vestlandet. De skal være her til over helgen. Skal feire 17 mai her og selvsagt hilse på lillegutt :-) Jeg har en niese på 12 år som gleder seg vilt til å få ut å trille. Kos dere med masse pølser og is i morgen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå