Gå til innhold

svar fort.. rier eller veer.. hvordan kjennes de?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har holdt på i hele dag. men ikke noe system på det. begynner i ryggen og fortsetter frem til magen med et kjempe nedpress

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De trenger i hvertfall ikke å være regelmssige selv om de som oftest er det, gikk til full åpning i sist fødsel uten regelmessige rier... Hvor de sitter varierer også, men skikkelig rier vil for de aller fleste være såpass vonde at man ikke er i tvil. Dog, ikke for alle, så om du føler deg bekymret så synes jeg du skal ringe føden og få tatt en sjekk.

Skrevet

vel min jordmors forklaring på hvordan rier kjennes : Når det er så vondt at du ikke vet hvordan fot du skal stå på og du ikke har sjans til å snakke når ondtet kommer.. da har man rier...

heksejordmor:S

Skrevet

Hehe... Jeg er enig, men jeg vet dette kan være ulikt, det finnes faktisk noen heldige sjelder der ute i verden som ikke har det så vondt under rier og HI kan jo være en av dem. Det du beskriver der er slik jeg har det i begynnelsen av mine fødsler, altså vondt, men likevel overlevbart, slik jeg har hatt dem på slutten må en være ikke mentalt fungerende for å ikke skjønne hva som skjer ;-) Men det er min opplevelse av rier da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...