Gå til innhold

alt utstyret på plass nå??

Anbefalte innlegg

Skrevet

mangler bare vogna nå, har kjøpt inn alt jeg kan komme på.er i uke 31+4................men har likevell panikk for jeg glemmer viktige ting. får noja av det her.hvor får man kjøpt bryst innlegg? og fine amme bhr? synes det er mye stygge jeg da.hva har dere kjøpt alt nå???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj, du har meir på plass enn meg!! Kjøpte dyne i dag, tek ting litt etterkvart eg...

Dei sel ammeinnlegg på alle babybutikkar, og på feks. www.nostebarn.no eller på Sparkjøp. Eg har kjøpt ein ammebh på Lindex (men den har ikkje supergod støtte, synes det bør vere tre hekte bak på ryggen i staden for to) også har eg kjøpt ein på Cubus (Cubus sitt eige merke, heilt enkel og svart - ganske god) Kjem til å investere i ein dyrare ammebh når mjølkeproduksjonen har kome i gang, men eg orkar ikkje gå med spilar lengre, så eg måtte ha ammebh i staden.

Skrevet

jeg hadde det meste klart når jeg var i uke 34... nå er jeg i uke 38 og har ALT klart... deilig å tenke på... man får kjøpt amme innlegg i barneutstyrsbutikker, og ammebh på h&m, lindex og cubus feks.. de er fine noen av dem syntes jeg... det viktigste du trenger av "store,dyre" ting er vel seng, vogn, stellebord. elles er det mange småting... leiter du på nettet kan du finne en liste over hva du trenger. har ingen internettside her men...

Skrevet

jeg har kjøpt allt jeg, og vaska allt og lagt allt klart i skap og stellebord.. vognen står klar og bilsete står klart også hehe .. så i dag kjøpte jeg de siste ommerklærne så noe er d bare og vente til babyen kommer . =o)

er i uke 29 +5 =o9

Skrevet

har ikke starta ennå jeg er 32+2 i dag:) ammebher syns jeg de på kaphal og h & m er best.. brukte fra de butikkene me 1 mann oxo..

Skrevet

har ikke sååååå store pupper at det haste veldig....men dumt å invistere mange når melka virkelig kommer.

har faktisk overdrivd litt med babytøyet.... kjøpt 4 skuffer full av st.50 vet det er litt tøysete men det er jo så mye fint.masssevis av kjoler .

takk for bh rådet

Skrevet

kom på en ting... trenger jeg å kjøpe tåteflasker......kan det vente eller hva sier dere?

Skrevet

seng m madrass og dyne+ noen sengesett+helsetepper- har fra før

kombivogn+ regntrekk og myggnett- kjøpte brukt

stellebord- kjøpte nytt

bilstol-fikk med på kjøpet av vognen

vippestol-kjøpte nytt

reiseseng (skal stå i stuen som lekegrind)- har fra før

masse babyleker- har fra før

babyklær- kjøpt nytt og funnet masse etter storesøster

brystpumpe- har fra før

trenger:

-badekar til stellebordet (har brio sitt stellebord)

-bæresele/teppe

-babycaller

Skrevet

og så har jeg masse flasker som passer til pumpen fra førstemann

kjøpte en pakke narresmokker for nyfødte.....

ja!! kom på, har masse ammeinnlegg i ull fra før

og en del amme bher...

hva mere trenger vi??? om det er noe da???

er forresten 36+6 i dag, så det nermer seg jo.

ja!! kom på 1 ting, må finne frem baggen så jeg kan begynne å gjøre den klar....

Skrevet

Har det meste fra datteren min, kjøpt litt klær, nye håndkler og vaskekluter. Stellebordet et nytt, ellers skal jeg vaske vognen og sengen når jeg nærmer meg termin. Madrass er kjøpt og står til lufting. Klær og sengetøy + pledd ol vasker jeg nå. Pakker alt i poser i babyskapet slik at det fortsatt er "nyvasket" når småen kommer. Skal ha planlagt KS 26 juli, men er plaget med bekkenet så ønsker å få unna det meste i god tid slik at jeg kan hvile litt på slutten :)

Er 28+5 idag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...