Anonym bruker Skrevet 15. mai 2007 #1 Skrevet 15. mai 2007 Hei! Noen som vet om det er farlig for babyen å ta solarium? Har ikke tenkt å ligge mer enn 15 min.
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 15. mai 2007 #2 Skrevet 15. mai 2007 har hørt at det går heilt fint eg å ta sol..men plassen å e jo sje store å pass på at du isje svime av av å ligga på ryggen den stundå... så ta sol du...eg hadde sje kom meg opp igjen hadde eg lagt meg i ei solseng nå så kos deg du:)
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2007 #3 Skrevet 15. mai 2007 Har ikke opplevd å besvime før, så tror ikke et kvarter i sola skal gjøre noe forskjell! Kunne jo blitt en pinlig affære viss vaktmesteren måtte bryte seg inn for å få ut en rosa gravid dame i sin beste søvn!
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 15. mai 2007 #4 Skrevet 15. mai 2007 hehe ja det sko tatt seg ut...di seie det pga den blodårå ungen kan ligga på å varmen pga blodtrykket synke,men herliked det går nåkk flott det:)...e så lkeie denne vinterbleike huden..kansje eg sko slått meg på spray tan elle någe i den duren...
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 15. mai 2007 #5 Skrevet 15. mai 2007 Hei. solarium er ingen problem=) har sjekket opp =) Bare sol deg du! For å unngå å bli for varm, ha på viften=) Men pass opp for pigmentflekker.. vi er mer utsatt for disse når vi er gravide, enn ellers...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå