Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uke 37 nå og har ingen kynnere (som jeg kan kjenne iallefall) Noen flere uten??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, i uke 38, og ingen!!!!:( Men har hørt det er noen som ikke merker kynnere før fødselen er igang da...

Skrevet

Snakket med jordmor om det i dag, hun sa at de som plages med masse kynnere i begynnelsen av svangerskapet sier at de får mindre kynnere på slutten. Kynnere trenger ikke å være smertefulle heller, man kan ha dem uten å vite at man har dem.

Skrevet

Men skal ikke magen bli knallhard da? Hadde kynnere i begynnelsen, men ikke hatt noen på mange måneder. Kjenner av og til sterk smerte nederst i ryggen og magen da, men magen blir ikke hard...

Skrevet

Min mage blir steinhard ja når jeg har kynnere, men ikke alle merker dem. Har man smerter i korsryggen uten at magen blir hard kan årsaken være at man er trøtt i ryggen. Første gangsfødende trenger ikke å kjenne kynnere...

Skrevet

Har omtrent ikke hatt kynnere i det hele tatt, kun litt de siste dagene, og er nå på overtid.... Mammaen min hadde ikke rier før vannet gikk...., ikke mormor heller....

Skrevet

Jeg merket ikke kynnere første gang jeg var gravid. Noen ganger ble magen litt hard, men jeg kjente ikke det da, og ikke i nærheten så mye som nå ved andre svangerskap.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...