amilde 11.06 Skrevet 15. mai 2007 #1 Skrevet 15. mai 2007 Uke 37 nå og har ingen kynnere (som jeg kan kjenne iallefall) Noen flere uten??
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2007 #2 Skrevet 15. mai 2007 Ja, i uke 38, og ingen!!!! Men har hørt det er noen som ikke merker kynnere før fødselen er igang da...
Mirakelungen Skrevet 15. mai 2007 #3 Skrevet 15. mai 2007 Snakket med jordmor om det i dag, hun sa at de som plages med masse kynnere i begynnelsen av svangerskapet sier at de får mindre kynnere på slutten. Kynnere trenger ikke å være smertefulle heller, man kan ha dem uten å vite at man har dem.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2007 #4 Skrevet 15. mai 2007 Men skal ikke magen bli knallhard da? Hadde kynnere i begynnelsen, men ikke hatt noen på mange måneder. Kjenner av og til sterk smerte nederst i ryggen og magen da, men magen blir ikke hard...
Mirakelungen Skrevet 15. mai 2007 #5 Skrevet 15. mai 2007 Min mage blir steinhard ja når jeg har kynnere, men ikke alle merker dem. Har man smerter i korsryggen uten at magen blir hard kan årsaken være at man er trøtt i ryggen. Første gangsfødende trenger ikke å kjenne kynnere...
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2007 #6 Skrevet 15. mai 2007 Har omtrent ikke hatt kynnere i det hele tatt, kun litt de siste dagene, og er nå på overtid.... Mammaen min hadde ikke rier før vannet gikk...., ikke mormor heller....
Cipra har 2 jenter Skrevet 15. mai 2007 #7 Skrevet 15. mai 2007 Jeg merket ikke kynnere første gang jeg var gravid. Noen ganger ble magen litt hard, men jeg kjente ikke det da, og ikke i nærheten så mye som nå ved andre svangerskap.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå