Gå til innhold

vondt i lysken !!!!!!!! hva skylder det ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har kjempe vondt i lysken og ned til mellem lårene, det gjør meg at noen ganger kan jeg ikke gå. eller lofte bena og lår. noen som ver hva årskan er ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har glemt å skrive at jeg er 21+2 dager i dag.

Skrevet

har hatt det på samme måte,hørte med fysioterapauten min hun sa det strekker seg der å med bekkenløsning så skal det holde igjen og....va vel ikke så mye å bli klok på ,men er ikke farligt har det på samme måte,men det kommer å går....

Skrevet

Jeg har bekkenløsning og vondt på samme måten.

Snakk med legen din om du kan få en time til Fys. Gratis fys får du først dersom du har store problemer med å gå. Men en time kan være greit i forhold til hvordan du skal sitte, gå, stå osv. Jeg fikk også noen brosjyrer av JM .

Det viktigste er å gå med korte skritt. Jeg har erfart at det er viktig å lytte til kroppen. Jeg går ikke så langt og jeg går VELDIG sakte men klarer meg bra etter at jeg lytter 100% til min egen kropp ;)

Skrevet

Livmoren er forankret i (blant annet?) lysken. Når livmoren strekker seg og utvider seg, vil mange kunne kjenne dette i lysken. Vondt, men ufarlig..

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Jeg har i alle fall bekkenløsning i skambeinet. Har jeg belasta bekkenet for mye gjør det veldig vondt i skambeinet...er værst å gå i nedoverbakke og ned trapper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...