Anonym bruker Skrevet 15. mai 2007 #1 Skrevet 15. mai 2007 Hvordan er ungen deres i magen? Gir han dere kraftige spark, eller er han av den rolige typen? Min er ganske rolig, kjenner lite sparking (selvfølgelig sparker han) men mye bevegelse pga forflytning (ser magen "ruller"). Har det noe betydning?? Vil han da være rolig når han kommer ut også? Hjertelyd og annet ser sålangt veldig bra ut!
Gjest Skrevet 15. mai 2007 #2 Skrevet 15. mai 2007 Sånn er babyen minogså- og på ultralyd viste det seg at hun ligger med ryggen ut og sparker kunn innover. Dette kjenner jeg dårligere og får bare slike rullinger som du beskriver.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå