Anonym bruker Skrevet 15. mai 2007 #1 Skrevet 15. mai 2007 min sambo har en kuk på 21 cm med god tykkelse..mmmm helt fantastisk=)
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2007 #3 Skrevet 15. mai 2007 Har ikke målt størrelsen på typen min.. Men x'en min hadde svær pikk og det var deilig nok det, men han jeg er sammen med nå har vesentlig mindre og er enda bedre, så srtørrelsen trenger ikke ha så mye å si. Jeg er en jente. (til deg over: at du gidder!! utrolig teit!!)
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2007 #4 Skrevet 17. mai 2007 jeg som skrev: jeg er ingen mann=) er ikke størrelsen det kommer an på men hvordan han bruker den=) savner sambo. han reiste til nordsjøen idag=(
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2007 #6 Skrevet 21. mai 2007 den er så stor at når jeg setter meg på den og skal ri han kjennes det ut som den kommer opp i halse på meg.men det er suuuuuuuuper deilig.den er stor og perfekt til meg.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2007 #7 Skrevet 24. mai 2007 herregud...............................for et emne og diskutere hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå