Anonym bruker Skrevet 15. mai 2007 #1 Skrevet 15. mai 2007 er det mest vanlig at hjertelyden stiger eller synker når en er komt til termin??
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2007 #2 Skrevet 15. mai 2007 Har du lest noen sted at det skal skje forandringer i hjertelyden mot termin? Det har jeg aldri hørt.
♡Anniken&Andreas gullet♡ Skrevet 15. mai 2007 #3 Skrevet 15. mai 2007 Jeg har hørt at hjertelyden blir noe lavere ved termin. Regner med at du tenker på babyens hjertelyd....? Eller er det din du tenker på...? Er det babyen sin du tenker på, blir denne noe lavere ved termin. Dette fordi det er mindre plass å boltre seg på. Hos meg har hjertelyden hans ligget på 140-uke 16 140- uke 26 141- uke 29 152- uke 33 135- uke 36 144- uke 37+6 131- uke 39+6 130- uke 40+6 Nå er jeg i uke 42+3, og vet ikke hva den ligger på. Men ut i fra målingene på hjertelyden hos babyen min, har den sunket mot termin.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2007 #4 Skrevet 15. mai 2007 jepp, var dette jeg tenkte på..-babyen.. min har ligget på 130..så ble den 140, og nå på termin er den 150..bare tenker kjønn jeg..hele tiden tenkt gutt pga dette, men kansje en jente likevell..hmmm, spennende..
Gjest Skrevet 15. mai 2007 #5 Skrevet 15. mai 2007 Her har den vært på 158, 155, 140, 145, 140, 128, 140, 140 og i dag (uke 37) var den på 145. Vil si den er ganske konstant jeg ;-) Venter forresten gutt, så det med at hjertelyd på over 140 betyr jente er nok ikke helt korrekt.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2007 #6 Skrevet 16. mai 2007 Jeg har også stusset litt på dette... På ul mente jm at det var en gutt, men turde ikke si det med sikkerhet. Hele svangerskapet har hjertelyden ligget på 150, kun en gang har den ligget på 148... Den nestsiste gangen jeg var hos jm var den fremdeles 150, og hun antydet jentelyd... Men sist jeg var til kontroll, hadde lyden sunket til 135. Noen andre som har opplevd høy hjertelyd, men fått gutt?
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2007 #7 Skrevet 16. mai 2007 min baby har ligget på 160 all the way. er nå i uke 30. blir forresten jente, men tror ikke hjertelyden har noe å si for det. både jm og legen sa at det var bare tull.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå