Gå til innhold

flere som blør neseblod?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har så og si aldri blødd neseblod før,men nå siste dagene har jeg blødd litt hver dag...ikke mye,men syns det er rart...noen som opplever det samme eller vet hva det kommer av?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blør neseblod når jeg snyter meg om morgenen! blåser ut mye rødt gørr også:S Tror det er noe med at slimhinnene sprekker lettere når man er gravid! Det er jo også vanlig å blø litt etter samleiet, så ting sprekker lett! hehe

Skrevet

Hei....eg blør heller aldri naseblod....helt til eg vart gravid.En morning vakna eg å følte eg hadde ein propp i nasen.Bevega litt på nasen og blodet fossa ut.....heilt vannvitti.Verre en mensen hehe=) Men det gir seg fort da....er ganske vanli når man er gravid!

Skrevet

bra det ikke bare er meg da,hehe...syns det var litt merkelig siden jeg aldri gjør det til vanlig..men men,sikkert slimhinnene som er følsomme slik dere sier..

takk for svar vertfall:)

Skrevet

Jeg bør også ofte neseblod nå selv om det ikke er så mye. Gjorde det sammen under forrige svangerskap også. Har hørt at det er ganske vanlig, men husker ikke helt hvorfor det er slik.

Skrevet

Blør nese blod nesten hver dag jeg også. det er helt vanlig når en er gravid, fordi slimhinnene hovner litt opp.En blør lettere både her og der...hehe blir gjerne oftere tett i nesen også.

Skrevet

Helt normalt at man blør neseblod =) Også at man blør i tannkjøttet når man pusser tennene.. Og som noen nevnte før, blør litt fra skjeden etter samleie... =) Har snakka med jordmor om dette ;)

Husk på at blodet vårt er 50% "tykkere" nå når vi er gravide ;)

Skrevet

jeg blør ikke neseblod, men er vesentlig tettere i nesa nå enn før jeg ble gravid. Og når jeg snyter meg, kommer det blod i tillegg.

Og jeg nyser mye mer enn før. Og jeg er ikke allergisk.

Skrevet

Jeg blødde også plutselig neseblod da jeg ble gravid. Hver morgen nesten, og tok litt tid å få stoppe det. Da jeg var rundt uke 15 henviste legen meg til øre, nese, hals spesialist som svidde bort to blodårer i nesa, og vips var problemet løst! Herlig å slippe å begynne dagen med å svelge en halvliter blod...

Skrevet

jeg blødde også neseblod helt i begynnelsen av svangerskapet, men det gikk over av seg selv etterhvert.

Skrevet

Jeg har også blødd en del neseblod, men mindre de siste ukene. Vanligvis kan jeg blø mye når jeg er forkjølet og snyter meg, men nå har det vært litt nesten hver dag. Og så blør jeg i tannkjøttet når jeg bruker tanntråd, det gjør jeg ikke ellers.

Skrevet

ja kjenner til det...er helt normalt...

noen plass må jo bloe komme ut nå..hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...