Gå til innhold

Skitt... Hva gjør jeg nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her og lurer på hva jeg skal gjøre... Jeg sitter litt på facebook(ok,jeg er hekta..). Ei venninne av meg har vært litt usikker på typen eller hva jeg skal kalle han. For de har "holdt på" i 7-8mnd og han vil fremdeles ikke sette en "merkelapp" på forholdet. Og de har et semi-langdistanse forhold. Anyway,jeg visste ikke etternavnet hans,men jeg har nummeret,så jeg søkte på opplysninga på nett for å finne navnet. Deretter søkte jeg på han på facebook. Dette fant jeg:

Interested In: Women

Relationship Status: Single

Looking For: Friendship

Dating

A Relationship

Random play

Whatever I can get

Så,hva gjør jeg nå?? Forteller jeg dette til venninna mi(som har besøk av han nå) over tlf så ho kan kaste han ut,eller venter jeg til jeg treffer ho på 17.mai? Og hvordan skal jeg forklare det for ho??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Forstår at dette ikke er noe ålreit å oppdage. Jeg opplevde en liknende situasjon med en venninne, sa ifra, og opplevde at hun likevel valgte å fortsette å være sammen med ham. Jeg klarte ikke å se på alt hun fant seg i, så etterhvert sluttet vi å være venninner.

Det er jo temmelig tydelig at han vil ha i pose og sekk med den statusen han har på Facebook, og jeg ville helt klart ha fortalt henne det, slik det virker som du også har tenkt. Men jeg ville ikke ha sagt det nå som han er her, fordi da kan det virke som om du er for ivrig til å fortelle det. Jeg mistenker nemlig at hun venninna mi trodde jeg bare ville bryte opp forholdet deres fordi at jeg ikke likte typen hennes,- hun forstod ikke at jeg ikke likte ham fordi at han var kjip mot henne! Jeg ville ha tatt en kopi/utskrift av profilen hans i tilfelle han forandrer den, og fortalt henne det i en ganske nøytral tone når dere treffes. Si at du sjekket alle du kjenner på facebook, og dermed fant hans profil. Men ikke push henne for mye. Fortell det, og observer hvordan hun reagerer. Selv om du synes at dette ikke er greit, så kan det jo være at hun synes det.

Lykke til! Bra at du er en så god venninne!

Skrevet

Uff.. Jeg blir helt på gråten.. Han har virka som en grei type.. Kanskje litt inneslutta og ikke helt i kontakt med følelsene sine(han sier ikke mye om hva han føler til ho)... Jeg har ikke hatt noe problem med han før nå. Jeg har bare ment at han burde få satt den "merkelappen" på forholdet..

Skrevet

Hvis han ikke etter 7-8 mnd vil definere forholdet deres er det vel ganske klart at han ikke er interessert...

Skrevet

Har du sagt noe til venninna di ennå? Hvordan gikk det i såfall?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...