Gjest Skrevet 15. mai 2007 #1 Skrevet 15. mai 2007 er 32 uker i dag, 100% sykemeldt pga at jeg måtte ta det med ro, gutten vår ble født i uke 36, og vi er litt redd for at jeg skal føde for tidlig iogjen! jeg har siden i går kveld hatt til tider sterke "mensmurringer"+ en del sterke kynnere. på høgre side av magen, litt under navlen er det vondt hele tiden, utfloden er litt lys gul brun.... vet ikke hva jeg skal gjøre... er ikke mer enn to uker siden sist jeg måtte ta kontakt md føden, pga noe annet... føler meg hysterisk!
Gjest Skrevet 15. mai 2007 #2 Skrevet 15. mai 2007 Ta kontakt med føden du med god samvittighet! Det er jobben dems og de får faktisk betalt for å hjelpe:) Ringer dem hver dag omså, om jeg skulle bli nødt til det. Kanskje det er noe på gang hos deg. Du har jo en større risiko for å føde tidligere pga. du har gjort det en gang før. Lykke til!
#HØYgravid# Skrevet 15. mai 2007 #3 Skrevet 15. mai 2007 huffff.jeg føler jeg er i dine sko. Akkurat helt likt med meg, bortsett fra jeg er i uke 31. også fødsel i uke 36 sist og sykemeldt nå. Har hatt akkurat som illinger nedover lysken i går. Og nåer det akkurat som det bobler i underlivet. Vil ikke noe skal skje så tidlig, og er inn og har tatt alt forhyppig kontakt medføden hvor jeg bor. Nå er jeg temmelig usikker på alt sammen. :-( Dette er fusterende !!!! men det som er mest riktig er vel åkontakte føden å prate med en jordmor....bedre med et besøk for mye enn for lite.
jordbærsjokolade Skrevet 15. mai 2007 #4 Skrevet 15. mai 2007 Ring føden du, bedre å ringe 10000 ganger for mye enn en for lite mener jeg. De oppfordrer jo oss gravide til å ringe uansett hva det måtte være vi lurer på! Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå