Anonym bruker Skrevet 15. mai 2007 #1 Skrevet 15. mai 2007 Noen som er blitt hovne nedentil? Er 35 uker og har de siste dagene blitt hoven nedentil og sårt er det også..Noen andre som har dette eller som vet hva det kommer av? Er ganske sårt og ser ut som huden flasser litt av også..
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 15. mai 2007 #2 Skrevet 15. mai 2007 ja jeg så plutselig i dag at jeg er hoven og litt rød nedentil. så nesten ut som jeg var opphisset. må jo være ekstra blod som har samlet seg der. men aner ikke hva det kommer av
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2007 #3 Skrevet 15. mai 2007 Tror det er helt normalt. Hadde det slik forrige gang og da turde jeg ikke spørre noen om det var normal. Du er sikker sår pga at du er hoven og kanskje har mye utflod. Jeg bruker tena truseinnlegg og virker bra uten at det blir for tørt nedi der..
♡♂Joakim-05.08.07 HØYGRAVID♂♡ Skrevet 15. mai 2007 #4 Skrevet 15. mai 2007 Jeg er 28 uker og har det sånn i noen ujer nå.. det er sårt, veldig tørt og hovent.. Hver gang vi har sex så begynner å blø akkurat som og jeg spjærer.. Er nok normalt, jeg smører meg bare med babyojle og det hjelper veldig!! Nå har vi hatts ex flere ganger uten at det er vondt, tørt eller sårt.. Prøv babyolje :-)
julisol Skrevet 15. mai 2007 #5 Skrevet 15. mai 2007 Jeg er bare i uke 29, men har vært hoven en stund. Særlig når jeg går litt. Har tenkt at det har sammenheng med mye og tidlige kynnere. Har vært sykmeldt i to måneder allerede pga disse kynnerne og må holde meg i ro..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå