Anonym bruker Skrevet 15. mai 2007 #1 Skrevet 15. mai 2007 Noen ganger nå har jeg kjent at magen skjelver innvendig liksom..vanskelig å forklare men det kjennes sånn.. Noen sa til meg at guttebabyer skjelver når de tisser, kan det väre det? Er i uke 29 forresten.
Turid Laila Skrevet 15. mai 2007 #2 Skrevet 15. mai 2007 Spurte min JM om det, hun mente at babyen trener på reflekser. Sånn som de gjør når de er glade, vifter med armer og bein. Men hun var ikke sikker da, men hun mente det var ikke fordi de tissa, det hadde hun aldri hørt om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå