Anonym bruker Skrevet 15. mai 2007 #1 Skrevet 15. mai 2007 jeg må bare si at jeg virkelig beundrer dere som er alenemødre..jeg hadde ALDRI klart dette uten samboeren min..dette er virkelig en vanskelig jobb..
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2007 #2 Skrevet 15. mai 2007 Tusen takk :-) Varmer med noen rosende ord mitt opp i alt annet :-)
yinyang Skrevet 15. mai 2007 #3 Skrevet 15. mai 2007 Tuuuuusen Takk så snilt av deg å rose oss. Jeg så nok mørkt på det i starten jeg også, men har selv vokst meg stor og sterk, og føler en elefant bor i meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå