Gå til innhold

Dobbel Glede fortsatt Dobbel Glede, men.. (samme som på tvilling)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var til min 3 ultralyd igår i uke19, og vi gledet oss til å se begge bebisene herje rundt inni der. Stor flott H.tv. Men ingen V.tv lengre... Bare en tom fostersekk på 6.5cm. Vi ble sjokkert men fikk hvertfall med oss det at V.Tv måtte ha gått til grunne rett etter forrige Ul i uke 11+2. Den bare forsvann inn til ingenting og etterlot seg en tom fostersekk som også bare vil forsvinne.

Ingen blødninger ingen smerter, ikke engang "rar" utflod som har kunnet påpeke at noe var galt. Overlegen som kom og undersøkte meg sa at jeg skulle være glad for at det var slik det skjedde, for med en blødende abort ville det blitt en betraktelig risiko på gjenværende baby.

Nå idag har vi fått grått fra oss og vi elsker vesle store bebisen i magen, den er såå frisk og fin og litt over snittet slik at jeg fikk termin noen dager tidligere enn anntatt tidligere.

Smiler fortsatt og fortsatt Dobbel Glede her i gården:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så trist å høre da,men en trøst er når kroppen ordner opp selv er det til det beste:)så har du en liten vilter igjen som lever å koser seg inni deg å det er så flott...et mirakel synst jeg:)

Skrevet

Takker:) Ja kroppen kan gjøre mye selv for å ordne opp i ting som kanskje ikke ble elt slik det var bestemt på forhånd.

Vi gleder oss og er så takknemlig for at bebisen har det bra, nå skal vi bare slappe av og kose oss sammens.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...