Anonym bruker Skrevet 15. mai 2007 #1 Skrevet 15. mai 2007 Jeg har hatt vondt i halebeinet i det siste, spesielt vondt i det jeg reiser meg fra sittende. Det gir seg gradvis, til neste gang jeg sitter. Har dette noe med svangerskapet å gjøre? Er det noen av dere som vet noe om det, eller noen som også har det sånn?
~La luna~ Skrevet 15. mai 2007 #2 Skrevet 15. mai 2007 jaaa.. jeg har!! Noen dager er halebeinet skikkelig vondt.. Jm sa at dette kunne være tegn på bl.. jeg har hatt sånn noen uker, og blir bare verre og verre.. Ikke funnet noen løsning på det, anna enn å sitte mykt. Har ikke vondt hver dag altså. Er uke 26 nå.. (kjente vel antydning i uke 17 også tror jeg)
vero:o) Skrevet 15. mai 2007 #3 Skrevet 15. mai 2007 ja jeg hadde det et par dager for ikke så lengesiden,kjente det når jeg jikk og. er 16 uker... jeg har hatt en del vont i ryggen og så det har nok noe med svangerskapet å gjøre..
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2007 #4 Skrevet 15. mai 2007 Hoverinnlegger her, tusen takk for svar jenter! Jeg er i uke 21, og har vel kjent det et par uker. Så jeg får bare finne meg noen gode puter da :-)
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 15. mai 2007 #5 Skrevet 15. mai 2007 Jeg fikk bekkenløsningn i halebeinet sist gang...å sitte på stoler og benker var absolutt ikke noe bra! Så den her gangen så ligger jeg halvveis på sofaen for å unngå belastning på halebeinet, og det ser ut til å fungere!:-)
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2007 #6 Skrevet 15. mai 2007 Ta akupunktur! Hjalp etter to behandlinger:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå