Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har det veldig vansklig for tiden (har hatt det på lenge faktisk) og vurdere å flytte fra min mann (Han har en engel altså...men jeg tror ikke vi er "compatible" lenger).

Problemet er at jeg er redd: vi har tre barn, et skolebarn, et barnehagebarn og et "puppebarn".. jeg har INGEN familie her i norge, eller i europa (er innvandrer)...så jeg vet ikke hvordan dette kommer til å bli---

Er det noen andre her som er alene med 3 barn? Hvordan går det? Hvordan klarer dere dette? Er det mulig å få det til???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er alene med 4 barn.... syns det går fint jeg.Det som må gå,går bra :-)

å er du innstilt på å klare deg selv,er det enklere å få det til også...

lykke til :-)

Skrevet

Jeg er alene med 3 barn, 2 i barneskole alder og 1 puppebarn. Det går kjempe bra. var først alene med de 2 eldste, så fikk jeg minstegutt og er alene igjen. Vært alene i 6 år. Tok utdanning, det vanskeligste sytes jeg er alt husarbeidet, men jeg er en rotekopp. Økonomisk går det helt ok også. Ikke noe å være redd for.

Skrevet

Jeg er også alene med tre barn, i samme fordeling som sexless, eldste går på skole, nr to i bhg, og den tredje er nå en uke gammel. Litt tidlig sikkert å si at det går fint, men hittil har det gjort det. Vært alene fra starten av med alle tre (hver sin pappa og historie), og synes vi klarer oss helt fint. Tror ikke dette er så mye verre enn å være to om det, kommer selvsagt an på forholdet, men for min del har det vært enklest å være alene.

Skrevet

Jeg er alene med 3, to skolebarn og et barnehagebarn. Men har vært alene siden minstemann var 8 mnd (3 år siden). Det går helt fint. Tøft og slitsomt til tider, men har det mye bedre alene enn i et forhold.

Dersom du har lite støtte fra venner eller evt hans familie, finnes jo muligheten for avlastning via kommunen. Man kan få hjelp fra flere steder, men det er ikke like lett å finne ut av. Siden du har baby er du jo sikkert ofte på helsestasjonen, og der kan du jo få råd og støtte :-)

Lykke til i alle fall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...