Gå til innhold

Til alle dere "modne" damer... Kanel funker!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp... Kanel funker... Så lenge man er moden da iallefall...

Var min bestemor som fortalte i stad, at i "gamledager" så brukte de kanel under fødsel på samme måte som vi i dag bruker drypp osv hvis riene begynte å dabbe av... Så kanel-rådet er nok ikke bare tull :)

Men man må selvsagt være moden og klar, men når det kommer til kanel så var det vist ikke snakk om "OM det funker, men hvor mye akkurat din kropp trenger FØR det funker"..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei! hva brukte du? kanel-stenger eller kanel pulver?

drakk du det som te eller spiste du det som grøt?

jeg har drikki en kopp med te (kanelstenger) her om dagen men det skjedde ikke noe mere en noen timer med rier! har en finger åpning og er moden, men kanskje det ikke funker på meg da! skal til jordmor i morgen å se om det har skjedd noe mere!

Skrevet

Men hvordan skal man ta kanel da???? Og hvor mye???

Skrevet

men om man gjorde det før i tiden, hvorfor sluttet man da? hvis det fungerte så bra burde man vel ha fortsatt med det.

Skrevet

ja men det har jo alltid vært forskjell på helsekost og legemidler.jeg for min del har litt troen på det som finnes i naturen.:-) men selvsagt er legemidler sterkere.

Skrevet

Aner ikke hvordan man "inntok" det jeg...

Skal jeg ringe å spørre?? :D hehe

Skrevet

hehe, okay. bare drøyen til i morra tidlig så jeg ikke ringer så "sent på kvelden". hehe

Så kan jeg grave og spørre litt... Også lager jeg ny tråd når jeg har snakka med hu. hehe

Skrevet

Jeg har testet kanel, var moden og hadde åpning. Hjalp ikke mot annet enn at det smakte dritt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...