Anonym bruker Skrevet 15. mai 2007 #1 Skrevet 15. mai 2007 Er det noen her inne som egentlig ikke hadde/har noen mage, og er/har vært i uke 16-17? Skal snart på ul, men i går kom det over meg at jeg ikke hadde noen svangerskapstegn og det har gjort meg så usikker at jeg gruer til ul. Hva om det ikke er noe der liksom. Føler jeg har uforskammet mye energi. Ikke føler jeg det vokser og strekker på seg eller... Noen som har noe trøstende ord å komme med? Jeg trenger de...
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2007 #2 Skrevet 15. mai 2007 Kjenner meg godt igjen. Tror du skal ta det med ro. Jeg føler meg heller ikke gravid. Har heller ingen mage å skryte av. Tror det er bare det at man hører fra de som har mager og div symptomer hele tiden. Ikke rart vi blir stressa. Sikkert like normalt å ha det sånn som også. Jeg er ca 20 uker på vei. Slapp av, alt er helt sikkert som det skal være:)
SusyQ Skrevet 15. mai 2007 #3 Skrevet 15. mai 2007 Magen min begynte så vidt å synes i uke 19. Først rundt uke 22 ble det en tydelig gravidmage. (Men fortsatt var det gutter på jobben som ikke hadde fått med seg at jeg var gravid, så den var nok ikke såå stor da heller...) Veldig vanlig å ikke ha symptomer, særlig nå som du er over i det rolige 2. trimester. Bare å slappe helt av. Du er hvertfall ikke unormal :-)
Gjest Skrevet 15. mai 2007 #4 Skrevet 15. mai 2007 Hadde det akkurat som du da jeg var i den perioden der. var helt sikker på at noe var galt. men ko på ultralyd og fikk se en frisk liten jente! det er VELDIG skjelden at det ikke gir symptomer når noe har gått galt, i form av smerter eller blødninger. Lykke til på ultralyd, alt går nok bra! og det er HELT normalt å tenke som du - alle gjør det!
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2007 #5 Skrevet 15. mai 2007 Tusen takk for svar! Det er kanskje sant som du sier at man hører fra de som har symptomer osv, og at man kanskje ikke hører så mye fra "oss andre". Det er jaggu ikke enkelt å slå seg til ro med at alt er som det skal - særlig når man ikke vet men det er fint lite jeg kan gjøre fra eller til uansett.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2007 #6 Skrevet 15. mai 2007 Ser det er fler som har svart i mellomtiden her. Takker og bukker. Dere aner ikke hvor mye det hjelper å høre fra andres erfaringer! Det høres så mye mer fornuftig ut når det kommer fra andre Jeg får uansett svaret i morgen... da er det tid for ul Takk igjen!
vero:o) Skrevet 15. mai 2007 #7 Skrevet 15. mai 2007 skjønner godt hva du mener,kaller det bare døperioden jeg... føler meg ikke gravid lenger, bare små feit hehe..+ ingen kvalme lenger. har heller ikke no gravid mage enda.. men den kommer snart har jeg hørt,å om ikke lenge kjenner vi liv og.. da blir alt bra igjenn tror jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå