Gå til innhold

Minipillen Cerazette - noen erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet det har stått om den her før, men finner ikke igjen.

begynte for en uke siden, og fikk litt sjokk når jeg leste om vanlige bivirkninger.

Er det virkelig så stor fare for at jeg mister håret, går opp i vekt, får kviser, mister sexlysten osv...? da vet jeg ikke om det er verdt det... Hva skal jeg med pille uten sexlyst egentlig?

Noen som går på denne pillen og som synes det fungerer greit?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel vanlige bivirkninger på alle p-piller mener jeg å huske.... Jeg bruker Cerazette og problemet mitt er at jeg blør omtrent hele tiden, og det er vist fordi det er forlite et eller annet stoff i dem til meg... så her hadde jeg jo heller egentlig ikke trengt pillen for sex blir det dårlig med når man blør hele tiden.....

Skrevet

Å miste håret kan du gjøre når du ammer, det er ganske vanlig og normalt, ikke alt håret, men nok til å bli skremt av!

Jeg HATER cerazette pga jeg blødde heeeeeele tiden, som å ha mensen i flere uker,,...

Skrevet

Brukte den før. Hadde hyppige men små blødninger de første mnd. Så hadde jeg ikke mensen mer på noen år. Fikk den igjen tre mnd etter jeg sluttet på pillen. Startet igjen på den i går. Får se hva som skjer nå.

Skrevet

Jeg er halv veis inn i 2 brettet, og har foeløpig bare positive erfaringer. Har ikke merket til noen bivirkninger (muligens INGEN sexlyst, men det har jeg alltid slitt med). Hadde mensen midt i det første brettet, i 4 dager, ingenting siden.

Skrevet

Jeg har bare positive erfaringer med den faktisk. Begynte for 3 mnd siden, og har ikke sett snurten til noen blødninger hverken i starten eller etterpå. Har heller ikke gått opp i vekt, mistet alt håret eller fått flere kviser. Sexlysta er det litt dårlig med generellt her etter som jeg bor i en babyboble fremdeles og baby, amming, rydding, osv tar opp plassen i hodet mitt...*sukk*.

Skrevet

Jeg gikk på cerazett å jeg blødde heeeele tiden. Så å si i 4 mnd, så jeg dro til legen å da ba han meg bare slutte for det var en sterk bivirkning. Så jeg sluttet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...