manonym Skrevet 15. mai 2007 #1 Skrevet 15. mai 2007 Synst jeg har lest her inne en plass at nå de skal lære seg å krabbe og slikt så kan det være greit å ha en matte under slik at det ikke blir så glatt. Noen som vet hvor man får kjøpt noe slikt? eventuelt pris? Kunne tenkt meg å kjøpt nå for det er så glatt når jeg har teppe på parketten, vist jeg skal "øve" med han å rulle fra rygg til mage osv så sklir han jo hele tiden..
Duddlidu Skrevet 15. mai 2007 #3 Skrevet 15. mai 2007 Hei! Jeg kjøpte en sånn treningsmatte/babymatte på en babybutikk enkelt å greit. Var ganske dyr, rundt 6-700 kr tror jeg. Vet det er en del som bruker slike Puslematter fra nille, men jeg har ikke turt pga manglende inholdsfortegnelse på stoffene i gummien. Babyer spiser jo på alt, så vil være sikker på at det ikke er noe gifitg i den Synes det er veldig kjekt å ha, ikke minst så er det litt mykere for både baby og mamma å sitte på når man leker sammen på gulvet.
Gjest Skrevet 15. mai 2007 #4 Skrevet 15. mai 2007 kjøpte en stor fin matte på barnas hus. den har vi brukt masse, er blitt hans plass i stua med lekekassen sin. kjempefin å ligge\krabbe\rulle på og trene på selv hvis man gidder:) rundt 300 tror jeg.
Duddlidu Skrevet 15. mai 2007 #5 Skrevet 15. mai 2007 Glemte å si, at nå som lillegutten min har blitt så stor også (snart 8 mnd) så har vi kjøpt et sånt bilbaneteppe til å ha på gulvet. Gummimatta har blitt for liten, ettersom han åler/krabber overalt. Dette teppet får han godt krabbetak på, er større enn gummimatta, og så kan han leke med biler på det når han blir stor nok til billek.
manonym Skrevet 15. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 15. mai 2007 Vet ikke hva Barnas hus er, har de nettbutikk?? Noen flere tips??
gutt 07 + baby 09 Skrevet 15. mai 2007 #7 Skrevet 15. mai 2007 For all del ikkje kjøp AIREX matte, da denne innholder stoffer som er skadelige både for voksne og barn. http://www.snartmamma.com/plassen/showthread.php?t=200230 Jeg har kjøpt denne, er fornøyd med den så langt. Betalte 500.- eller 600.- kr for den, husker ikke helt. http://www.reflex.no/Default.aspx?tabid=111
4skatter Skrevet 15. mai 2007 #8 Skrevet 15. mai 2007 Jeg skulle kjøpe matte, men de var så utrolig dyre, og Airex kunne man ikke kjøpe....så jeg fikk et tips, og det har funka utrolig bra! Kjøpte paradismatte, tror jeg det het, på BILTEMA. Til 59 kroner... Man kan sette sammen flere og det ble kjempebra. Mykt og godt for bebisen. En billig ide....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå