Gå til innhold

Gotteri:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff jeg føler jeg spiser så mye gotteri, ihvertfall en sjokolade hver dag ....flere enn meg? Tenker på ungen og alt det sukkeret den får i seg...er det skadelig??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo ikke så veldig bra med mye sukker da... Men innrømmer at jeg spiser mye godis selv... men er langt unna faresonen med vekta og str å baby da.

Skrevet

Det er ikke bra for babyen med for mye sukker, uten at jeg har klart å kutte ut godteri av den grunn. Har vel heller aldri vært inne på tanken om å gjøre det heller. Nå er jeg på overtid og mannen min har fått pålagt overtid hver kveld fram til fødselen, så jeg sitter alene og trøstespiser... som om det får fart på sakene...:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...