phantomet Skrevet 15. mai 2007 #1 Skrevet 15. mai 2007 Idag morges viste lille Måka at han slett ikke har tenkt å forbli liten særlig lenge... Da han våknet grytidlig idag fant han ut at han skulle ta seg en ekspedisjon rundt omkring i sengen sin. Innen phantomet kom inn til ham hadde han endevendt det meste og krabbet fornøyd rundt i ring... Etter en liten morgen tår, var det rett under dyna igjen. Det gikk nesten en time så var det full action på kontoret igjen. Phantom-mannen gikk for å sjekke. Og da fant han Måka stående i sengen tviholdende til sengekanten... Og det var ikek før mammaen kom til at han fant ut at han skulle slappe av litt til... Neste gang phantomet kom inn på kontoret, etter å ha hørt rare lyder der inne, satt Måka fornøyd midt i sengen sin. Omgitt av bøker som han hadde klart å plukke ned fra hyllene ved siden av sengen... Vel, opp med gutten. På med tøyet. Så ropte Junior at han var ferdig på do. Phantomet satte derfor Måka ned på gulvet i 2. et. lukket trappegrinden etter seg og gikk ned for å hjelpe Junior. Fort gjort, så opp igjen. Da Måka hører mamma komme opp trappen setter han inn toppfarten, og full fres inn på rommet til storebror, mens han hvinte frydefullt! *ler*
Gjest Skrevet 15. mai 2007 #2 Skrevet 15. mai 2007 nei så flink en liten måke da!!!! det må jeg si.han har skjønt hvordan han trimmer mammaer =) så han reiser seg å nå?? flink er han.men du måtte jo skjønne at det ble en lesehest av han.har jo et kontor full av bøker,hehe.flink er han ja.så morro å høre hva han kan ;o) lille gogutten er ikke kommet lengre enn å reise seg opp på armene...ser ut som om han tar armhevinger =) men ruller jo,og rygger...tror egentlig at han snart er i farta.for ting tyder på det. =0)
Trollmora Skrevet 16. mai 2007 #3 Skrevet 16. mai 2007 Å få trimmet mammaene sine er genestisk vet du ) Arti når de små begynner å ta seg til rette i verden rundt dem. Kos deg nå!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. mai 2007 #4 Skrevet 16. mai 2007 De elsker å utforske verden og bli mer mobile disse små:-) Jeg har bilde av lille rosa fra første gang hun reiste seg opp alene i sengen, gjett når det var da? Når mamman var på dibbefest med dibbevenninnene i Oslo, kl 22.00 på kvelden tikket det inn bilde på mobilen fra klattispappan:-) Det var litt sårt der og da at jeg ikke var hjemme, men pytt pytt....jeg unner jo pappan å være den første til å se det:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå