Anonym bruker Skrevet 15. mai 2007 #1 Skrevet 15. mai 2007 Er det flere som ikke har hatt sex etter dere ble gravide? Jeg er 20 uker og blir kvalm av tanken på at han skal være i nerheten av brystene mine osv!
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2007 #2 Skrevet 15. mai 2007 Nei, vi er iallefall to;-) Jeg er i uke 19. Det siste jeg har lyst på er sex. Har vært i DÅRLIG form, så det er nok grunnen. Dessuten har jeg GBS, så jeg står over for sikkerhets skyld. Vi kan ha oss en annen gang..
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2007 #3 Skrevet 15. mai 2007 samme her.. eller vi ha hatt sex men er sjelda. eg får dårlig samvittighet for det er så lite sex, men kan ikke tvinge meg selv, eller?
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2007 #4 Skrevet 15. mai 2007 sex er skadelig for psyken om man gjør det kun for partnerens skyld! utrolig viktig å selv ha lyst!
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2007 #6 Skrevet 15. mai 2007 nei du er ikke alene... jeg er i uke 20 nå og vi har hatt sex en gang siden jeg ble gravid. har null sex lyst... men heldigvis er samboer veldig forståelsesfull og han presser meg ikke ..
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2007 #7 Skrevet 15. mai 2007 Endelig!!! puster lettet ut og ser at det ike bare er meg... Har hatt sex et par ganger siden jeg ble gravid er 23 uker nå.... Jeg orker ikke at han tar i meg engang.... og har følt meg så utafor, men det kan jo være kroppens forsvarverk???? ikke vet jeg... Har dårlig samvittighet men er så dårlig at jeg ikke orker å ta hensyn til hans behov heller... og det skjønner jo selvfølgelig ikke han.... så mye diskusjoner her i gården...
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2007 #8 Skrevet 15. mai 2007 jeg er i uke 27 og har heller ikke sex,verken jeg eller gubben har hatt lyst etter at jeg ble gravid...
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2007 #9 Skrevet 15. mai 2007 Jeg er i uke 27 og vi har hatt sex,men kun en gang som har vært fullbyrda siden vi ble gravide. Er ubehagelig for meg... Har prøvd noen ganger men..
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2007 #10 Skrevet 15. mai 2007 har egentligt lyst ofte jeg,men det har sje samboeren min....han tvniger seg tror jegf å da føler jeg meg bare mer ekkel å utilfredstillende noe som tar meg på syken....å barbere seg nedentil er og vanskeligt nå med den magen å med speil får jeg ikke samme resultat....off nei sexen er jammen ikke det samme,skulle ønske vi kunne hatt mer av det.....
Kanin84=) fødeklar=) Skrevet 15. mai 2007 #11 Skrevet 15. mai 2007 hei....er i uke 21 og har heller ikke hatt sex.....eller det vil si han er ikke inn i meg.Fikk litt sex forbud tidli i svangerskapet pga blødninger...og etter det har eg rett og slett ikkje våga....men vi koser mye i lag sikkert en til to ganger i uka=)
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2007 #12 Skrevet 16. mai 2007 Jeg tror det har mye med psyke å gjøre. I første svangerskap hadde jeg veldig lyst, og vi hadde sex ofte. I andre svangerskap hadde jeg mye blødninger i begynnelsen, og da hadde jeg ikke lyst i hele svangerskapet. Jeg var så redd for spontanabort. Nå i dette svangerskapet var jeg mye kvalmere enn i de to andre, og jeg orket ikke tanken på sex, før etter at kvalmen ga seg. Nå er jeg riktig så lysten, men ofte er det søvn som prioriteres... Så det blir ikke så veldig ofte. Det er vel sånn det blir. Vi skal ikke presse oss til å ha samleie, men jeg syns det er greit å "hjelpe" mannen av og til, kanskje en gang i uken...
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2007 #13 Skrevet 16. mai 2007 Hos oss er det mannen som har mindre lyst:( Var slik i forrige svangerskap også.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2007 #14 Skrevet 16. mai 2007 ikke mye guff her heller, men har vært plaget av en del små blødninger så er litt derfor også...er 16 uker .
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2007 #15 Skrevet 16. mai 2007 Jeg har faktisk mer lyst nå, enn før jeg ble gravid, men samboeren min har mistet lysten, så det blir ikke så veldig mye sex. Det har gått skikkelig utover psyken, og bli avist gang på gang. Mange netter hvor jeg har ligget og grått, og følt meg fet, uattraktiv o.s.v. Vanskelig og forstå, men jeg respekterer det. Så for dere i motsatte situasjon... Om dere ikke vil ha sex, så er jo det greit, men prat med partneren deres om det. Greit og høre at det ikke er noe personlig =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå