Anonym bruker Skrevet 15. mai 2007 #1 Skrevet 15. mai 2007 Noen som er fra Namsos her eller har født på sykehuset i Namsos?
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2007 #4 Skrevet 15. mai 2007 Har ikke så mange fine minner fra det oppholdet nei, men ting kan jo ha forandret seg siden den gang=)
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2007 #5 Skrevet 28. mai 2007 Jeg har født i namsos og har bare fine ting å si om Namsos.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå