Kanin84=) fødeklar=) Skrevet 15. mai 2007 #1 Skrevet 15. mai 2007 På tysdag hadde eg maks utslag på sukker i urinen...4 ett eller anna. I dag var eg på ny kontroll og hadde 1 i sukker i urinen. Tok sånn blodsukker prøve men den var fin.....har vert veldig forsikti med søtt å sånn no da. Men lure felt på om ting liksom er ok no???? Noen som vet? Skal på kontroll igjenn den 5 og viss ting ikkje var ok da så måtte eg ta sånn belastningstest på sukker.....hmm.
Adriansmor med tulla Skrevet 15. mai 2007 #2 Skrevet 15. mai 2007 Hadde det i mitt forrige svangerskap...og hadde mye vann i kroppen... det var redde for at jeg hadde svangerskapsforgiftning... men alt gikk bra og fikk en sønn på 4 kilo og er idag en sunn og frisk gutt på 7 år... du kan ha sukker og protein i urinen uten at det er farlig men du blir veldig godt oppfulgt når de finner det for å være sikker=) håper alt går bra med deg=))
vero:o) Skrevet 15. mai 2007 #3 Skrevet 15. mai 2007 ja det hadde jeg og forige gang hos legen,leverte ny prøve par uker etter å da var den helt fin... så trenger ikke vere noe..mange har ofte det i begynnelsen av svangerskapet...
Aug07+Mai10+Feb12 Skrevet 15. mai 2007 #4 Skrevet 15. mai 2007 (er inne å sniker litt fra 3.tri) Det trenger ikke være noen ting.. Jeg har på de to siste kontrollene fått påvist sukker i urinen. Har tatt test for å se om jeg har svangerskapsdiabetes (glukosebelastningstest) , men prøvene var helt fine..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå