Prinsesse Leah Skrevet 15. mai 2007 #1 Skrevet 15. mai 2007 Vi skal til Alcudia 2. juni. har tre barn: to gutter på 4 og 6 år og en liten baby på 7 mnd. Jeg har tenkt å kjøpe soldresser med spf 50 til dem. Er dette litt hysterisk? Eller er det andre som tenker å kjøpe slike? Jeg så for meg at det litt mindre styr med solkrem og våt t-shirt hvis de hadde på seg soldresser. De tørker veldig fort også.
mooki Skrevet 15. mai 2007 #2 Skrevet 15. mai 2007 Det hørtes kjempe kjekt ut hvor kjøper man de? og hva koster de?
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 15. mai 2007 #3 Skrevet 15. mai 2007 Her får du kjøpt en super UV drakt :http://www.stingray.com.au/ De har også de samme draktene på : sunwear.no Men bestiller du fra Australia er drakten mye billigere+at portoen er gratis!!! (kjøp gjerne en str større enn vanlig da draktene er litt små i str:) Jeg har brukt denne drakten på Lukas siden han var 6 mnd,kjempe fornøyd!!!! Han er nå 18 mnd
amanda69 Skrevet 22. mai 2007 #4 Skrevet 22. mai 2007 Hei,jeg bestilte drakter og solhatter til min små gutter fra Stingray i dag..ca.800 n.kr.Kom til å tenke på det etterpå..hva med toll?Er ikke det summer over 200,- som må fortolles?Uff,litt seint å spørre nå kanskje,men hva skjedde med din bestilling fra Stingray i tollen?
Prinsesse Leah Skrevet 22. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. mai 2007 Hei Ja, du må betale et beløp for selve fortollingen (husker ikke hva det er) og så er det (tror jeg) 25 % av hele beløpet (av varene) du må betale i moms i tillegg. Tror ikke du taper noe på dette ift å kjøpe fra feks sunwear.no (de selger Stingray), men det er ikke så mye tjene heller. Hva kjøpte du til guttene dine? Jeg har nøyd meg med å kjøpe t-shirt (med halvpolo) til guttene vår og heldrakt (lang erm og lange ben) til babyjenta vår.
Bea- Skrevet 22. mai 2007 #6 Skrevet 22. mai 2007 Jeg også vurdere og bestille menne er så usikker på størrelsene.. Jenta mi er stooooor 10 måneder 75 cm og 12 kg...! ?? Hvilken størrelese anebfaler dere?
Prinsesse Leah Skrevet 22. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 22. mai 2007 Hei Hva med todelt, str 1-2 år. Da er du kanskje sikrere på at den vil passe. Du kan ringe de på sunwear.no. De var veldig behjelpelig med å svare på spørsmål.
Gjest Skrevet 23. mai 2007 #8 Skrevet 23. mai 2007 Stingray merker gaven med "gift" og lav verdi slik at du slipper toll og moms:)
Gjest Mamsidaisy Skrevet 23. mai 2007 #9 Skrevet 23. mai 2007 Ja, hvis det er hysterisk, så er vi flere :-) Har brukt soldraktene fra Stingray helt fra min eldste var 10 måneder og vi var i Spania i 4 uker. Kjempedeilig å slippe å smøre hele tiden, i tillegg tenker jeg at huden til de minste har det bedre uten "kjemi".. Første gang kjøpte jeg hel drakt str. 2 år. Den var romslig, men bare praktisk med god plass til bleia og 3/4 lengde på arm/ben. Deilig med hel dress, da slipper du å tenke på "glipe" i ryggen. Den brukte han også ved senere ferier, senest da han var 1 1/2 år. Nå har den gått i arv til minsten også. Han er snart 2 og kan sikkert bruke den i sommer også. Bruker badebleie under til minsten når han leker i vannkanten. Da vi skulle på lang ferie igjen da eldstemann var 3 år kjøpte jeg str. 6 år til ham. Den har han brukt helt til nå (er 112 cm høy). Nå har jeg også kjøpt en todelt drakt til ham. Langermet overdel var veldig lurt da vi var på ferie i vinter, han "bodde" nærmest i bassenget og det var vanskelig å smøre ham nok på armene... Vi har alltid også brukt solcapsene som Stingray har. Kjempepraktisk med stor og vid brem som skjermer ansiktet og fin skjerming av nakken (og ørene ikke minst!). Har handlet alt på sunwear.no. Fått kjempebra service og synes det er greit å forholde seg til Norsk firma hvis det skulle være noe. En gang kom en pakke bort i posten, og da sendte de bare ny :-)
Gjest Skrevet 23. mai 2007 #10 Skrevet 23. mai 2007 Har fått drakt til min 1,5 åring i dag.. Han er ca 82cm lang og 11 kg... størrelse 2 år passet helt perfekt, altså litt og vokse i(1-2 cm).... Så du kan nok bestille i str 2 år...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå