Gå til innhold

denne mamman streiker snart....


Anbefalte innlegg

Skrevet

trodde jo at jeg skulle få late dager etter et stress før konfirmasjon..men neida.her blir og er det full rulle ennå.grrrr....

tror jeg søker etter hushjelp,hehe.

jaja,jeg blir vel en gang ferdig med alt rotet her.ser jo værre ut enn før jeg begynte å rydde. =0) motsatt effekt med andre ord.

ps.hvis dere vil se sjarmøren min i finstasen,så ligger han på profilen =)

i kveld blir det restefest her.da skal jeg fråtse i konf.mat å kaker.nemlig ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du vet utakk er verdens lønn..... :o)

Stå på litt nå du goguttklatten så kan du sige ned i sofaen og skikkelig nikose deg med gomat og kaker!

 

Så fin en gutt i bunad da! Tipper han sjarmerte hele konfirmasjonsselskapet!

Skrevet

Hællandussen for en staselig og skjønn liten herremann:-))

Skrevet

skal prøve å stå på.min egen feil at jeg rydder til det værre,hehe

men i kveld har jeg tinga sofaen ja.den er min!!!

han ble veldig fin i den bunaden ja =) men til å være str 74,så var vesten veldig liten,mens bena var for lange...er heldrakt,så etter 17mai blir den gjemt til noen kanskje trenger den.ble ivertfall overraska over at den var så fin jeg da.kjøpte den jo usett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...