Anonym bruker Skrevet 15. mai 2007 #1 Skrevet 15. mai 2007 -- å ikke gi ungene godteri og brus, men la de få ei skive med nugatti i ny og ned?
Bridy og lille øks med umbrako Skrevet 15. mai 2007 #2 Skrevet 15. mai 2007 Nei, det er sunnere med skive med nugatti enn godteri å brus. Mange andre pålegg syltetøy feks har ofte mer sukker å enn nugatti.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2007 #3 Skrevet 15. mai 2007 tror egentlig ikke det. å gi nugatti av og til er greit, men er ikke akkurat glad i at de skal få godteri og brus. Hva skal de med brus egentlig????? sier JA til nugatti av og til for jeg har en som enkelte ganger er helt lei av diverse pålegg og da er det greit å gi nugatti.- smører helt tynt da.
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 15. mai 2007 #4 Skrevet 15. mai 2007 Husk at det er nøtter i nugatti da! Nøtter skal de vel ikke ha før aller helst 3 år? Eller var det det samme som med egg? Mener det var 3 år jeg da :-p
snartmammapåny Skrevet 15. mai 2007 #5 Skrevet 15. mai 2007 ER vel få som sier ja til godteri og brus men nei til nugatti på skiva.. Så da blir det jo oft litt slik ja takk begge deler. Et sted må jo grensa gå, og litt søtt kan jo være greit å gi barnet. Det skal jo kose seg litt det og;) Så om man sier ja til litt nugatti så blir det ikke dobbelmoral å si nei til godteri og brus. IAllefall ikke i mine øyne;)
Gjest Skrevet 15. mai 2007 #6 Skrevet 15. mai 2007 ikke dobbeltmoral i det hele tatt. Foreldre må jo få lov til å bestemme hva ungen skal få. Dobbeltmoral er når foreldrene får godt men ikke barna...selv om det er vanlig da (kjenner mange som lurer fram sjokolade etter at barna har lagt seg, hi hi).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå