Gå til innhold

"Gæril" med mirakelmagen... ;o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heiiii vennen

Savner deg allerede på 2. tri. Men om 8 dager når jeg kommer over hit, skal vi aldri bytte forum på bim igjen! :o) Da blir det baby neste!

Lillepia har forresten vært så stille i magen i går og hittil i dag, men nå merker jeg små dult og spark igjen, så da er jeg hæppi, hæppi, hæppi... :o)

Klem!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei loo-loo * dere skal bli flere* ;)

Jeg skal bruke disse 8 dagene før du kommer over nå, til å finne de beste plassene, der vi kan sole oss i glansen. Med våre stuttende mager :)

Og jeg er sååå glad for at jeg har kommet her. Det eneste som mangler er jo du, så er forumet fullkomment!

Jeg hadde i hele uke 27 en rolig periode med han i magen. Han sparka nesten ikke, men jeg kjente han hver dag, så ble ikke urolig. (du vet jo meg..hehe)

Nå derimot så sover han ikke i hele tatt, og prøver å komme seg ut gjennom høyresiden på magen min. Det er faktisk ubehagelig når han legger seg så langt ut. Jeg kan kjenne hode, føtter, rygg.. og magen er dødskeiv.. (ja, du vet jo at han også er litt skjeiv, er vel en måte å vise det på..)

Det ser ikke ut til at han er så klok heller, for han prøver på dette minst 10 dager om dagen. Tror han virkelig at han skal komme seg ut på den måten?? Jaja, han må da bare holde på.. hehe..

Rart at det skal bare et lite spark til, så er hele dagen reddet.. :)

Mange klemmer til deg og lillepia

Skrevet

Hahahahaha, ler godt her jeg sitter. :o) Du skriver bra, det skal du ha! Godt å høre at Jespersen var rolig av seg i uke 27 også. Da er det vel normalt. Jeg bruker deg som norm vettu. Jeg kjente pittelitt liv i går, men det er ikke slik det pleier å være å ta tar jeg på meg bekymringshatten med en gang. Men nå derimot er det som om hun tok bekymringshatten min på alvor og begynte å sparke på kommando.

Jeg RÅÅÅÅÅÅÅgleder meg til jeg kommer over til 3. tri slik at vi kan være sammen igjen. :o) Tenk altså - at nå har du bare 12 helger igjen til termin. 12 helger med mye soving som blir gull verdt når våkennetter, bæsjepleier og gulpeseanser kommer haglende som perler på en snor. Men gosh, så stas likevel.

Skrevet

... eller bæsjeBleier da, hvis du er pirkete... ;o)

Skrevet

bæsjepleier ja, det hadde vært veldig kjekt det.

En som pleia bæsjen.. Det trenger vi vettu. Får skrive det ned på listen over alt jeg mangler..

Der.. En bæsjepleier..

Ja, den bekymringshatten er jeg lut lei av. Det er grusomt hvordan man kan bekymre seg. Jeg har lyst til å kaste den hatten langt pokker i vold, men jeg klarer ikke å la vær å være bekymret heller.. Når man ikke kjenner liv, så er det jo greit å være litt redd.. Men, nå kjenner jo du liv, og da er det jo bare supert :)

Ja, ta meg som en norm. Da er jenta di rolig (men du kjenner henne hver dag) helt til helga kommer. Da kicker hun som bare det, og du lurer på "spiste jeg speed i går eller?"..

Jeg var hos en rar lege i går jeg.. Må bare fortelle om det her, siden du ikke er på msn akkurat nå. Da jeg kom dit la jeg meg på benken for å høre fosterlyden. Først kjente hun lenge på magen min.. også sier hun "her er jo hodet festet og alt".. Jeg fikk litt sjokk da, for det var ikke mange dager siden jeg var på 3d-ul, og da lå han i seteleie..

"er du sikker" spurte jeg.. Og hun sa ja.. Hun kjente videre, også sa hun "her er jo ryggen, nå skal jeg høre etter om jeg finner fosterlyden".

Etter noen få sekunder så hørte vi en lyd.. Men det var ikke Jesper sin, det var min.. Legedama sa "hør så fin en lyd. Den er helt normal, jevn og fin..".. Jeg ble litt engstelig... "er ikke det min lyd, den går jo så treigt".. Etter mye om og men, så fant hun ut at jeg kanskje hadde rett, og kjente på den andre siden av magen, og sa "nei, hodet er ikke festet, det var rompa som lå der ja..". Lete leeeenge etter lyden..

Også fant hun den rette lyden.. Men da var jeg temmelig stressa og sliten.. Makan altså. Deretter skulle hun måle sf-målet, og målte nok helt feil. Hun sa at det var perfekt, men det var mye mindre enn sist jeg var hos jordmor, og jeg har jo sett at magen har blitt større.. Tror ikke hun hadde helt peil på hva hun holdt på med jeg..

Ja, det var dagens syt.. Eller gårsdagens syt...

Vi snakkes om ikke så alt for lenge snuppa, så skal jeg se om jeg finner en billig bæsjepleier til deg også ;)

Skrevet

en liten dytt....

Skrevet

Haha, både du og jeg har tydeligvis magnetisk tiltrekningskraft til rare leger... Men enn å skremme noen og ta SÅÅÅ feil da? Eh, hun klaffet jo ikke på en ting. Sånne legebesøk regner jeg ikke med og føler meg ikke trygg før jeg er hos en kyndig jormdor som vet hva hun kjenner etter og er sikker på sin erfaring. Pff, makan til tullelege! Hun kvalifiserer seg antageligvis bare som bærsjepleier og ikke noe annet.

Jeg er klar for å legge bekymringshatten på hylla... Men så langt ser det ut som om den kommer til å bli brukt jevnlig i ca. 3 måneder til. På forsiden av bim står det "når mor er bekymret om barnet har det bra, så skal hun umiddelbart undersøkes". Jøye meg, det hadde tatt seg ut. Bilen hadde gått i skytteltrafikk til jordmor og lege nesten hver dag da... Nei, bedre å ta bekymringshatten på som nå har formet seg etter hodefasongen og som kjennes trygg og varm selv om jenta sparker aldri så lite.

Men så over til (gårs)dagens gla' nyhet! Jeg har kjøpt meg nytt fra topp til tå til 17. mai. Det ble Vagabond støvletter, kjole og en kul jakkegreie for å ha utenpå, trenchcoat kåpe, (enda en ny) DKNY veske (I LOVE IT), mammastrømpebukse (genialt og komfortabelt), ny neglakk og Lancôme lipgloss. Og i forrige uke kjøpte jeg meg smykke og matchende arbånd. :o) Jeg kommer til å føle meg som den fresheste mammaen-to-be i hele Trondheim. :o) Visst svidde jeg glatt av masse penger, men alt kan jeg bruke om igjen. Selv kjolen når jeg ikke er gravid lenger. Så jeg er så happy! Alt ordner seg for snille piker.

Håper du får en fin torsdag!

Skrevet

Ble det sengekjøp i går forresten?

Klem!

Skrevet

Da blir det truse, en kort tunika og sko på meg i år.. Hehe.

Jeg fant ingenting mer, og ble sur. Ba min kjære om å i det minste kjøpe en strømpbukse i dag da, så jeg ikke ser ut som jeg skal selge meg..

Hadde tatt seg ut å gjøre det også, midt på 17. mai. Men jeg har ingen jakke, eller noe å ha over tunikaen, så jeg kommer til å fryse ihjel. Er ikke meldt sydenstemning i morgen dessverre.. Fader altså.. Det er for seint å tenke på dette nå, for jeg skal straks gå på jobb, og når jeg kommer hjem er de fleste butikker stengt.. HJELP.

Du blir den peneste gravide, mens jeg blir ei stor slutty . haha..

Blir vel ei ordning på alt. Men supert at du tilslutt fant et flott antrekk :)

Selv om det nok kosta skjorta.

Ja, jeg følte meg rimelig forvirra etter legebesøket ja. Men jeg er så glad jeg har en jordmor jeg kan ringe å mase på når det enn måtte være, så jeg føler meg trygg allikevel.. Hadde jeg bare skulle gått til legen så hadde jeg vært rimelig psyko tenker jeg..

I går var Jesper helt vill. Min kjære mente jeg hadde gitt han sukkersjokk (moi- jeg som spiser bare frukt og grønt.... haha)

Da vi la oss i går så sparka han så hardt at han kjente sparkene i magen sin, og sa "dette gjorde litt vondt faktisk". Da tenkte jeg "ja, for jeg kjenner jo ikke det i hele tatt jeg..."..

Men det er en knallgod følelse da, og kjenne at han er ivrig. I dag derimot, har han gått i dvale. Har fått ett par dult i ny og ne, men ellers så er han stille.. Og jeg kommer ikke til å merke så mye når jeg skal på jobb heller, det er jo hektisk vettu..

Jeg og vår kjære rugevenninne Sunniva lurte på om du hadde lyst til å møtes 7.juni. Har du tid på ettermiddagen da? jeg kommer til plaskeregnebyen 2.juni, og blir ei uke. Hadde vært så arti å møte deg da, før vi kalver..

Nei, nå ble dette veldig langt igjen.. Men det er koselig med en slik skravletråd med deg :):):)

Jeg stikker på jobb nå, men vi snakkes snart regner jeg med.

Klem fra slutty 17.maihora ;)

Kan du forresten be Jesper om å sparke, kjenner at jeg er i ferd med å bli litt smånervøs nå.. Æsj altså..

Skrevet

forresten, ingen sengekjøp i går. Jeg var sur og ekkel å ha med å gjøre (i og med at jeg ikke fant noe å ha på meg), så vi dro hjem.. Hehe..

Skrevet

Jei! :o) Jeg har allerede skrevet opp juni-møtet vårt i boka mi, så dette blir koselig ja! Det er jo ikke mange ukene til så det er vel ingen fare for at vi "kælver" før den tid. Gleder meg allerede!

Haha, slutty 17. maihore du liksom! Varkre, vene, gravid-Gøril kan aldri bli slutty vettu. Du kommer langt med sko, lange ben, strømpebukse, sjarm, tunika og noe accesories om du har. :o) Et tips er også å pynte opp med ensfarget silkebånd under puppa. Jeg har fått i meg off white, rosa og beige på Princess som jeg glatt kan pynte opp hverdagstopper og tunikaer med.

Jeg dro på shopping direkte etter jobb i går og det gikk på bekostning av middagen og jeg hadde satt meg et mål om at "nå skal jeg ikke hjem før jeg har skaffet meg det jeg skal ha". Basta. En venninne hadde lyst å møte meg og shoppe sammen med meg, men når jeg har en målrettet mission, kan jeg ikke forstyrres i arbeidet. Da jobber jeg best alene. I fiiiiiiiiiiire fuckings timer gikk jeg og trasket rundt og småbannet med tunge poser til hendene hadde alle fargene i regnbuen. I løpet av de timene holdt jeg på å dette om et par ganger og fikk svi med verkende ben og føtter resten av kvelden. Så jeg ofret virkelig ALT. Hehe. Maken til galskap...

Spark Jesper, SPARK!!! ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...