Gå til innhold

Jeg blir sprø av disse maseriene!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får nesten ikke sove om nettene, og kan nesten ikke gå ti meter om gangen. Det er vondt å sitte, vondt å ligge.

Hvor lenge kan det være meninga at jeg må gå slik da?

Når jeg tror at nå er det endelig noe på gang fordi ting begynner å bli enda vondere, og det begynner å bli en viss regelmessighet i ting, så roer det seg plutselig helt og så starter de på'n igjen 20 minutter senere.... Tror jeg kommer til å bli fullstendig gal snart!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat sånn her jeg det og! Som om jeg skulle sagt det selv.. jeg holder på å gå på veggen, og merker at humøret synker for hver dag som går. Er 5 dager over, men har hatt maserier siden uke 35 ( blitt værre de siste to-tre ukene..) Hva med deg?

Skrevet

Huff da, stakkar deg. Hvordan takler du det? Jeg har heldigvis bare hatt det slik i en og en halv uke. Det begynte med at jeg hadde noen skikkelig vonde kynnere forrige helg, så gikk det over til regelmessige men ikke så veldig vonde rier i begynnelsen av forrige uke, men etter at jm strippet meg på sykehuset forrige onsdag begynte det å bli skikkelig vondt, men ikke lenger like regelmessig.

Skrevet

jeg er også skikkelig plaga av slike kraftige kynnere/masrier..

skjønner ikke hvorfor de ikke bare kan enten roe seg,eller aller helst bli skikkelige rier...

Blir jo bare sliten og lei av disse greiene..!

Skrevet

samme her...håper på at ting skal starte snart,har lakt masse planer både for morgen dagen oghelgen,så da skal du seat noe skjer;) er virkelig i uggen form i dag,men må en tur til byen for å kjøpe klær til gutta boys..tro det blir populært at vannet går mitt på kjøpesenteret..

Skrevet

1413 - 50 sek

1420 - 50 sek

1430 - 50 sek

1442 - 1,5 min

tok en dusj

1510 - 45 sek

1515 - 30 sek

1523 - 45 sek

1528 - 45 sek

1533 - 50 sek

1540 - 50 sek

tok tiden på dem nå, de er jo ikke skikkelige rier og ikke helt regelmessige, men hvordan skal jeg klare å leve et normalt liv når det er slik store deler av dagen?

Skrevet

Jeg vet... utrolig irriterende detta her.. men jeg prøver å trøste meg med at det er godt for noe... håper jo at livmorhalsen er så moden den kan bli nå... hvis ikke blir jeg mektig skuffa! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...