Anonym bruker Skrevet 15. mai 2007 #1 Skrevet 15. mai 2007 Noen som vet hvor man får kjøpt ammeinnlegg i ull? Er dette lurt å ha i huset når man har termin i aug/sept.?? Innbiller meg at det kan bli veldig varmt...
Gjest Skrevet 15. mai 2007 #2 Skrevet 15. mai 2007 Du får det på de fleste butikker der de selger mammating Og selv om man har termin i aug/sept så blir det fort kaldt skjønner du, blir jo fort høst. Og trenger ikke være så ille kaldt heller for å få betennelse.. Sist brukte jeg ull innlegg bare på vinteren, var nøye med å kle på meg masse på overkroppen da..
stjernegull - fødeklar :) Skrevet 15. mai 2007 #3 Skrevet 15. mai 2007 Jeg brukte det hele tiden med de to første barna, veldig behagelig, og aldri plaget med brystverk, betennelser etc. Ull er jo selvrensende på en måte, så det er hygienisk også. Vasket mine ofte i milo da, i vaskemaskinen. Har tre, fire par og kommer til å bruke dem denne gangen også. Økonomisk blir det jo også, slipper å kjøpe nye hele tiden, kan brukes til flere ammebarn. Dessuten blir ikke ull så varmt på sommeren heller, det absorberer fuktigheten og lufter den videre ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå