mamma til <3to<3 Skrevet 15. mai 2007 #1 Skrevet 15. mai 2007 Noen som har noen geniale tips??? Har lyst til å finne på noe litt anderledes, og har ikke akkurat den beste fantasien...
6Ymamma Skrevet 15. mai 2007 #2 Skrevet 15. mai 2007 Hei! Her er mine tips=) - Gå ut å samle inn passe str, på steiner, mal de helt blå eller rosa alt etter kjønnet, lim på noe gøy, sløyfe eller perler eller sånn nippetips som jeg kaller det, hehehe sånn småtteri man limer inn i fotoalbum. Skriv navn med en god tusj. - Bor du ved sjøen kan du plukke skjell å eventuelt gjøre det samme som jeg skrev om steinene. Du trengre jo ikke å male steinene... - Eller gå på en bokhandel f.eks. ARK der har de fine bordkort som er hvite med rosa/blå kant i rundt og gullkant. Lim på et nippetips oppi hjørne å kjøp deg en gullpenn/tusj å skriv med gamle bokstaver eller en anne litt spesiell bokstavtype som du liker.. - Kjøp deg tykt pappir i ønsket farge og klipp ut den fasongen du vil å pynt de med noe=) Hmmm.......kom ikke på noe mere her i farta=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå